خبرگزاری کار ایران

ابراهیمی در تذکر شفاهی:

رئیس جمهور حکم انتصاب محمدجواد ظریف را لغو کند

رئیس جمهور حکم انتصاب محمدجواد ظریف را لغو کند
کد خبر : ۱۵۳۵۹۲۳

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید از بیان گفتارها و رفتارهای انقلابی و غیر ارزشی و ذلت بار خودداری کنند از رئیس جمهور خواست تا حکم انتصاب محمدجواد ظریف را لغو کند.

به گزارش ایلنا، نادرقلی ابراهیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در قالب تذکر شفاهی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، گفت: در این برهه حساس تاریخی ضرورت اقتدار و صلابت در گفتار و رفتار مسئولان از اوجب واجبات است و گوش به فرمان بودن به مقام معظم رهبری و کنار گذاشتن دیپلماسی ذلت بار و پرهیز از گفتارها و رفتارهای غیر ارزشی و غیرمتعارف که در شأن ملت بزرگ و انقلابی ملت اسلامی نیست.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با قاتلان سلیمانی، هنیه، فرماندهان جبهه مقاومت و سید مقاومت هیچ توافق و مذاکره ای نداشته و نخواهیم داشت و نه تنها از سر راه کنار نمی گذاریم بلکه همه هیمنه و توان جهان اسلام و ایران بزرگ را برای مقابله با آمریکای جانی و گروه وحشی اسرائیلی بسیج و مبارزه می کنیم.

وی تصریح کرد: ما نمایندگان به عنوان صدای بزرگ ملت اعتراض شدید خود را به گفتارها و رفتارهای غیر انقلابی و غیر ارزشی و ذلت بار، مذاکره با دشمن و کنار گذاردن سلاح مقابل دشمن اعلام و اجازه ادامه این روند را نخواهیم داد لذا در اولین اقدام ضرورت دارد با توجه به اینکه همه در برابر قانون برابرند رئیس جمهور محترم ضمن ارائه توضیحات لازم در مجلس، حکم انتصاب غیرقانونی آقای ظریف را لغو و از انتصاب افراد معلوم الحال دارای زاویه و وابسته به جریان فتنه در مسئولیت های ارشد ملی و استانی به شدت پرهیز کنند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: مدیریت سخن گفتن و سخن نگفتن از مهم ترین تذکرات به مسئولان محترم است، انتقام سخت پایان عمر رژیم کودک کش را رقم خواهد زد.

ابراهیمی افزود: پروژه های اجرایی طی ۶ ماه گذشته از حداقل تخصیص برخوردار بوده اند لذا وزرا و رئیس جمهور به جای پرداختن به شعارهایی که تاریخ مصرف آن ها صرفا در دوره انتخابات بوده پرهیز کنند و با گذشت ماه های اجرایی از فرصت موجود برای اجرایی کردن پروژه ها استفاده کنند.

وی به سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصاد و دارایی برای اجرایی کردن قانون همسان سازی پرداخت حقوق بازنشستگان که منابع آن در بودجه پیش بینی شده، پرداخت الباقی مطالبات گندمکاران، تولید برنجکاران، تامین تسهیلات سرمایه در گردش برای کشاورزان در شروع سال زراعی جاری، کاهش تورم اقلام مورد مصرف کلیه اقشار تذکر داد.

ابراهیمی در ادامه به وزارتخانه های نفت و جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت پیرامون تامین فوری سوخت تراکتورها، چاپرها و دستگاه های کشاورزی تذکر داد، همچنین مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی به خصوص در حاشیه روستاها و شهرها را به قوه قضائیه و وزارتخانه های دادگستری و جهاد کشاورزی متذکر شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز