خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی؛

شمخانی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت

شمخانی شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت
کد خبر : ۱۵۳۵۶۱۵

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشورمان با صدور پیامی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله (ره) را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، دریابان شمخانی در پیامی شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله (ره) را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قالَ اللَّهُ هٰذا یَومُ یَنفَعُ الصّادِقینَ صِدقُهُم لَهُم جَنّاتٌ تَجری مِن تَحتِهَا الأَنهارُ خالِدینَ فیها أَبَدًا رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنهُ ذٰلِکَ الفَوزُ العَظیمُ﴿ سوره مائده - ۱۱۹﴾
خداوند می‌گوید: «امروز، روزی است که راستی راستگویان، به آنها سود می‌بخشد؛ برای آنها باغهایی از بهشت است که نهرها از زیر (درختان) آن می‌گذرد، و تا ابد، جاودانه در آن می‌مانند؛ هم خداوند از آنها خشنود است، و هم آنها از خدا خشنودند؛ این، رستگاری بزرگ است.

رهبر شجاع با صلابت و صادق حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه، سرانجام به عهد و پیمانی که با خدای خود بسته بود وفا کرد و در راه مقدس مبارزه با شقی ترین دشمنان بشریت، رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی، رهایی قدس شریف و آزادی مردم مظلوم فلسطین و لبنان، جان عزیز خود را تقدیم کرد.

او حقیقتاً مصداق آیه شریفه ی، رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَرَضوا عَنه بود که به آرزوی دیرینه اش، فَوزِ عَظیم شهادت و لقاء حضرت حق جل و علا نائِل آمد.
بی تردید خون پاک او و همرزمان شهیدش، طومار این رژیم سرپا ظلم و تباهی را در هم خواهد پیچید و ادامه دهندگان راهش پرچم مقاومت و پیروزی فَإِنَّ حِزْبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلْغَالِبُونَ را بر فراز مسجد الاقصی به اهتزاز در خواهند آورد.

عاملین و مباشرین جنایات فجیعی که این روزها علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین و فرماندهان مقاومت در جریان است؛ باید منتظر انتقام سخت و دردناک رزمندگان حزب الله و فرزندان معنوی نصرالله و جبهه متحد مقاومت باشند.

شهادت نماد عزت و مقاومت لبنان، آیت حق، سید حسن نصرالله (ره)، را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا له فداه، مقام معظم رهبری (حفظه الله)، خانواده ی معزز ایشان و همه فرماندهان و رزمندگان مقاومت تسلیت عرض نموده، برای روح مطهرش علوّ درجات و برای همه همرزمان و خانوداه داغدارش از درگاه خداوند قادر متعال، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

روحش شاد و با اجداد طاهرینش محشور باد.
علی شمخانی - ۷ مهرماه ۱۴۰۳

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز