خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

اندیشه جهاد و مقاومت با کشتار جمعی از بین نمی رود

اندیشه جهاد و مقاومت با کشتار جمعی از بین نمی رود
کد خبر : ۱۵۳۴۷۵۳

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه عیادت از شماری از مجروحان لبنانی حملات تروریستی صهیونیست‌ها، گفت: اندیشه جهاد و مقاومت هرگز با بمب و کشتار جمعی از بین نمی‌رود.

به گزارش ایلنا، امیر عزیز نصیرزاده، در حاشیه عیادت از شماری از مجروحان لبنانی حملات تروریستی صهیونیست‌ها، با محکوم کردن جنایات رژیم تروریست اسرائیل در غزه و لبنان افزود: اندیشه جهاد و مقاومت هرگز با بمب و کشتار جمعی از بین نمی رود.

وی ضمن طلب شفا و بهبودی برای مجروحان این حوادث از درگاه خدواند متعال، از نزدیک با روند درمان آنها مطلع شد و گفت: اقدامهای درمانی خوبی برای این عزیزان انجام شده است و روند درمان تا بهبودی کامل مجروحان ادامه خواهد یافت.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه، اندیشه مقاومت و ایستادگی در برابر زورگویان، برگرفته از تعالیم اسلامی و ریشه قرآنی دارد گفت: طبق وعده الهی در قرآن کریم، ما باید در برابر ظلم و ظالم از جمله صهیونیستها مقاومت کنیم و این حرکت تا نابودی کامل این رژیم ادامه خواهد داشت.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه این گونه اعمال ضد بشری فقط و فقط از رژیم صهیونیستی آن هم با حمایت آمریکا و اروپا متصور است، خطاب به غربیها گفت: انسان متاثر می شود چگونه نظم جهانی که غرب از آن دم می زند، این گونه منجر به نسل کشی و آسیب به غیر نظامیان شده است؟

امیر نصیرزاده با ضروری دانستن اجرای تدابیر بازدارنده کشورهای مسلمان و ملل آزاده جهان در برابر جنایات صهیونیستها خاطر نشان کرد: کشورهای مسلمان نباید فقط به محکوم کردن صرف این جنایات اکتفا کنند بلکه لازم است با قطع مناسبات سیاسی و اخراج سفرای این رژیم و پایان دادن به روابط اقتصادی خود به این رژیم برای قطع نسل کشی فشار وارد و زمینه نابودی آنرا را فراهم کنند.

وی همچنین با اشاره به بهره گیری صهیونیستها ازوسایل ارتباطی برای اعمال تروریستی افزود: این گونه رفتارها موجب برهم خوردن قواعد تجاری بین کشورها می شود، زیرا قاعده بر این است که شرکتهای تجاری و سازندگان ابزارهای ارتباطی باید به گونه ای این وسایل را تولید کنند خطری برای مصرف کنندگان نداشته باشد، نه اینکه این ابزار به بمب و عامل ترور تبدیل شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز