خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد:

دانش و تخصص در کنار اخلاق و ایمان معنا پیدا می‌کند

دانش و تخصص در کنار اخلاق و ایمان معنا پیدا می‌کند
کد خبر : ۱۵۳۱۲۳۰

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در برنامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در مراسم زیارت عاشورا، با کارکنان ثبت اسناد و املاک استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حسن بابایی در دیدار با کارکنان اداره کل ثبت اسناد و املاک استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت و همچنین میلاد امام جعفر صادق (ع) گفت: این هفته و ولادت پیامبر اکرم پیام‌های زیادی برای ما دارد.

وی افزود: وحدت موجب استحکام و دوستی است و اگر وحدت را بتوانیم در تمام حوزه‌های زندگی وارد کنیم آثار و برکات فراوان آن را در زندگی شاهد خواهیم بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: اینکه پیامبر عظیم الشان‌مان توانست در همان ابتدای امر وحدت را در بین مسلمانان ایجاد کند شخصیت متعالی خود پیامبر بود. رفتار و شخصیت پیامبر به گونه‌ای بود که با هر کس به خوبی رفتار می‌کرد و جایگاه خاصی برای خود تعیین نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: امروز برای ما نیز حسن خلق با همکاران، ارباب رجوع باید سرلوحه کارمان باشد. از تفرقه، بی احترامی، غیبت و تهمت زنی باید پرهیز کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با قدردانی از عملکرد کارکنان استان اظهار کرد: خوشبختانه در این استان شاهد همدلی و یکدلی در بین کارکنان هستیم که خود مهمترین عامل وحدت است.

وی با تأکید بر لزوم اخلاق‌مداری گفت: دانش و تخصص در کنار اخلاق و ایمان و شاخص‌های معنوی معنا پیدا می‌کند که یکی از نمود‌های آن خدمت بهتر به مردم است معنا می‌یابد.

در این دیدار تعدادی از کارکنان به طرح سوال و ارائه نظرات پرداختند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه با حضور در بخش‌های مختلف اداره، ضمن بررسی روند فعالیت‌ها، با مراجعان حاضر نیز دیدار و گفت‌وگو و درخواست‌های آنان را مورد رسیدگی قرار داد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز