خبرگزاری کار ایران

پاکمهر در تذکر شفاهی:

مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است

مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
کد خبر : ۱۵۲۹۹۶۳

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان نسبت به تامین و تخصیص ادوات کشاورزی در راستای مکانیزاسیون بخش کشاورزی گلایه‌مند هستند و تسهیلات مناسب به آنها پرداخت نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، سید محمد پاکمهر در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر بنده به آقای نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در رابطه پرداخت مطالبات گندم کار کشور است.

نماینده مردم بجنورد و جاجرم در مجلس تاکید کرد: کشاورزان کشور بابت تاخیر پرداخت مطالباتشان گلایه‌مند هستند. اکثر این کشاورزان عزیز بدهکار بازار هستند و صورت خودشان را با سیلی سرخ نگه داشتند. همچنین فصل کاشت فرا رسیده است و کشاورزان بدهکار بازار هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است، ادامه داد: مطالبات کشاورزان به صورت کامل پرداخت نشده است و آنها باید بذر و کود و سموم دریافت کنند و کشت و کار خود را برای سال آینده آغاز کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: کشاورزان نسبت به کمبود کود شیمیایی معترض هستند. نسبت به تامین سوخت ادوات کشاورزی خودشان گلایه‌مند هستند. همچنین کشاورزان نسبت به تامین و تخصیص ادوات کشاورزی در راستای مکانیزاسیون بخش کشاورزی گلایه‌مند هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کشاورزان نسبت به پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی به ویژه برای ادوات کشاورزی گلایه‌مند هستند؛ وزیر جهاد کشاورزی باید به داد این کشاورزان برسد.

وی تاکید کرد: ما در سال جهش تولید با مشارکت مردم در اقتصاد هستیم اما در تعریض بین راه‌های بین مزارع متاسفانه همکاری خوبی در وزارتخانه انجام نمی‌شود به ویژه در حوزه سازمان منابع طبیعی که شما بهتر می دانید. همچنین بنده حضوری با شما-  وزیر جهاد-  در این بخش صحبت کرده‌ام اما درد کشاورزان درمان نشده است و همچنان مقاومت وجود دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز