خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی سپاه:

باید به سمت استفاده از ریزپرنده‌ها و سیستم های شناسایی‌ پیشرفته برویم

باید به سمت استفاده از ریزپرنده‌ها و سیستم های شناسایی‌ پیشرفته برویم
کد خبر : ۱۵۲۷۰۱۵

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تاکتیک‌ها و ابزارهای جنگی که در گذشته استفاده می‌شد، دیگر پاسخگوی نیازهای امروز نیست، گفت: باید به سمت استفاده از تجهیزات جدید مانند ریزپرنده‌ها و سیستم‌های شناسایی‌ پیشرفته برویم.

به گزارش ایلنا، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در آیین تکریم و معارفه فرمانده قبلی و جدید تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان با اشاره به تحولات اخیر در میدان‌های نبرد، به ویژه در اوکراین و منطقه قره باغ گفت: ما باید خود را با این تغییرات وفق دهیم. در دهه ۹۰، ما بیشتر بر روی عناصر تروریستی و ضد انقلاب تمرکز داشتیم، اما اکنون با پدیده‌های جدیدی روبرو هستیم که نیازمند آمادگی خاص است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اتفاقات رخ داده درطی ۲ سال اخیر در جنوب کشور ادامه داد: تاکتیک‌ها و ابزار‌های جنگی که در گذشته استفاده می‌شد، دیگر پاسخگوی نیاز‌های امروز نیست. ما باید به سمت استفاده از تجهیزات جدید مانند ریز پرنده‌ها و سیستم های شناسایی‌ پیشرفته برویم.

سردار پاکپور با تأکید بر اهمیت آمادگی بالای نیرو‌ها تصریح کرد: اگر دشمن ببیند که ما در آمادگی کامل هستیم، قطعاً در نیت‌های خود تجدید نظر خواهد کرد، اما اگر غیر از این باشد به طمع می‌آید و ممکن است دست به اقداماتی بزند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه همچنین از تلاش‌های مستمر نیرو‌های تیپ میرزا کوچک خان قدردانی کرد و گفت: نیرو‌های نیروی زمینی سپاه در تمامی مأموریت‌ها و عملیات‌ها حضوری فعال داشته و در میدان موفق عمل کرده‌اند و ما باید از تجربیات گذشته بهره‌برداری کنیم تا در آینده نیز با قدرت بیشتری عمل کنیم.

سردار پاکپور همچنین به اهمیت آموزش و تمرینات تخصصی برای واحد‌های ویژه اشاره کرد و گفت: نیرو‌های ویژه ما باید برای مأموریت‌های خاص آماده باشند و تمرینات خود را متناسب با شرایط جدید طراحی کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با قدردانی از فرمانده قدیم و آرزوی موفقیت برای فرمانده جدید تیپ میرزا کوچک خان تصریح کرد: تقویت روحیه جهاد و ایثار در خود سبب می‌شود تا به بهترین شکل ممکن از میهن عزیزمان دفاع کنیم.

گفتنی است، در این آیین از زحمات سرتیپ دوم سبحان تاور تجلیل و سرهنگ سید هادی موسوی به عنوان فرمانده جدید تیپ میرزا کوچک خان معارفه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز