خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکر شفاهی:

ما از درخواست آموزش رایگان گذشتیم اما حداقل مسئولان عدالت آموزشی را لحاظ کنند

 ما از درخواست آموزش رایگان گذشتیم اما حداقل مسئولان عدالت آموزشی را لحاظ کنند
کد خبر : ۱۵۱۹۵۵۰

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ ما از درخواست برای آموزش رایگان گذشتیم اما حداقل مسئولان مربوطه باید عدالت آموزشی را لحاظ کنند چرا باید مدارس استعداد درخشان، هیات امنایی و غیرانتفاعی در حالی وجود داشته باشند که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است معدل ۵۰ درصد در کنکور اعمال شود در این صورت دانش آموزان مناطق محروم با یک ناعدالتی مواجه می شوند که می طلبد وزرای آموزش و پرورش و دادگستری به این موضوع ورود پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به بندهای ۹، ۳ و ۱۳ اصل سوم قانون اساسی، گفت: پرداخت مطالبات کشاورزانی که گندمشان را تحویل دولت داده اند ۵۰ درصد پرداخت نشده است که این موضوع در سال های آینده مانعی در مسیر خودکفایی در تولید گندم خواهد بود.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در حالی برای خرید از کشاورزان به قیمت روز محاسبه می کند که حتی قیمت کود هم ۱۰۰ درصد افزایش یافته است و آن ها در هفته آینده برای تهیه نهاده و بذر مورد نیاز برای کشت با مشکل مواجه خواهند شد ضمن اینکه نمی توانند بدهی خود به بانک ها را نیز بپردازند.

وی تصریح کرد: ما در چهارراه ها و خیابان ها شاهد حضور کودکانی هستیم که در حال تکدی گری هستند و حتی در تامین نان خشک نیز با مشکل مواجه هستند. دولت باید بررسی کند که چرا درآمد آن ها کفاف حداقل های زندگی را نمی دهد بنابراین انتظار داریم وزیر دادگستری، دولت چهاردهم و بهزیستی در این زمینه تدبیری بیاندیشند.

بدری یادآور شد: ما از درخواست برای آموزش رایگان گذشتیم اما حداقل مسئولان مربوطه باید عدالت آموزشی را لحاظ کنند چرا باید مدارس استعداد درخشان، هیات امنایی و غیرانتفاعی در حالی وجود داشته باشند که بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار است معدل ۵۰ درصد در کنکور اعمال شود در این صورت دانش آموزان مناطق محروم با یک ناعدالتی مواجه می شوند که می طلبد وزرای آموزش و پرورش و دادگستری به این موضوع ورود پیدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز