خبرگزاری کار ایران

سنگدوینی در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان:

ظفرقندی از طلایه داران جبهه و جنگ است/ جامعه پزشکی موافق حضور او در وزارت بهداشت است

ظفرقندی از طلایه داران جبهه و جنگ است/ جامعه پزشکی موافق حضور او در وزارت بهداشت است
کد خبر : ۱۵۱۹۲۵۳

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس دوازدهم ضمن حمایت از برنامه های وزیر پیشنهادی بهداشت، گفت: جامعه پزشکی موافق حضور دکتر ظفرقندی در وزارت بهداشت است.

به گزارش ایلنا، رمضانعلی سنگدوینی در نشست علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه، ۲۸ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، گفت:این فرصت را غنیمت بشمرید. آیا افرادی که برای وزارت انتخاب شدند، آیا مراجع امنیتی تاییدیه نگرفتند؟ بطور قطع استعلامات لازم گرفته شده است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان بعد از وزارت آموزش و پرورش دومین وزارت خانه پر جمعیتی است که مردم به آن رجوع می کنند و دکتر ظفرقندی این فرصت را پیدا کرده است که به مردم خدمت کند.

وی افزود: اصل، حال حاضر افراد است و جامعه نخبگانی و پزشکان ایشان را تائید کرده است. در حال حاضر سیاست های کلی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته نزدیک به ۳۰ درصد اجرایی شده است در حالی که ایشان بنا دارد سیاست ها را پیگیری و اجرایی کند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم مجلس بیان کرد: دکتر ظفرقندی را شخصی معرفی کرده است که خودش وزیر بهداشت، چند دوره نماینده مجلس، نایب رئیس مجلس و رئیس بیمارستان و در حال حاضر رئیس جمهور است، پس می داند که باید چه کسی را برای چنین وزارتخانه ای معرفی کند.

وی اضافه کرد: متاسفانه نارضایتی در بین جامعه و جامعه پزشکی وجود دارد و باید اصلاح شود و دکتر ظفرقندی اعلام کرد که اصلاحات لازم را در حوزه بهداشت و درمان انجام خواهد داد بنابراین اگر از ایشان جامعه پزشکی حمایت کرده است باید آن را سرمایه دانست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس دوازدهم، گفت: ایشان از طلایه داران جبهه و جنگ است، جانباز شیمیایی بوده بنابراین مگر می شود این شخص مخالف نظام و رهبری باشد. ایشان را شخصیتی پاک دست دانسته و زمانی که در دانشگاه علوم پزشکی مسئولیت داشت از سلایق مختلف استفاده کرده است.

وی در پایان یادآور شد: نباید حوزه سلامت را سیاسی کرد، مردم مشکل دارند، باید مراقب باشیم تا مشکلی بر مشکلات مردم اضافه نکنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز