خبرگزاری کار ایران

درخواست اعضای کمیته بررسی صلاحیت نامزدهای وزارت کار از نمایندگان مجلس؛

به میدری اعتماد کنید/ توان علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی کار از سایر گزینه‌ها بالاتر بود

به میدری اعتماد کنید/ توان علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی کار از سایر گزینه‌ها بالاتر بود
کد خبر : ۱۵۱۸۹۷۱

اعلام حمایت دوباره تشکل‌ها و کارشناسان عضو کمیته رفاه از احمد میدری

اعضای کمیته بررسی صلاحیت نامزدهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با صدور بیانیه ای از انتخاب اول خود به عنوان نامزد پیشنهادی این وزارتخانه حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این نامه خطاب به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی آمده است: این کمیته پس از بررسی صلاحیت 38 نفر، احمد میدری را با بالاترین امتیاز و با فاصله بسیار زیاد با سایر نامزدها انتخاب و به رییس جمهور محترم جهت تصدی وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی معرفی کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

اینجانبان اعضای کمیته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استحضار می رسانند:

در فرایند بررسی سوابق نامزدهای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ۳۸ نامزد ثبت نام کردند که به منظور بررسی سوابق ایشان و ضمن درخواست از تمامی نامزدها برای ارایه رویکردها و برنامه های خود، از تمامی ۳۸ نفر برای گفتگو دعوت به عمل آمد. تمامی نامزدها ۳۰ دقیقه فرصت داشتند و حسب تمایل از ایشان درخواست می‌شد تا پس از ارایه رویکردهای خود به سوالات کمیته پاسخ دهند.

تقریبا از تمامی نامزدها سوالات کلیدی در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرسیده شد.

پس از تجمیع امتیازات داده شده به نامزدها در شاخص‌های تخصصی و عمومی، دکتر احمد میدری با کسب بالاترین امتیاز و با فاصله از دیگر نامزدها رتبه اول را در کمیته به دست آوردند.

ایشان پیش از حضور در جلسه یا رویکردها و برنامه های خود برای اداره وزاتخانه را به کمیته ارایه نمودند و از بیشترین فرصت خود در زمان حضور در کمیته برای پاسخ دادن به سوالات اعضای کمیته استفاده کردند.

اعضای کمیته در تمامی حوزه‌ها از ایشان پرسش نمودند و پاسخ های قابل قبولی دریافت کردند. دکتر میدری هم به لحاظ علمی و هم از نظر اجرایی بر مسایل حوزه اشراف داشته و راه حل های منطقی برای مسایل مترتب بر وزارتخانه ارایه می دادند.

با توجه به فرایند دقیق طی شده در این کمیته که بدون هیچ تبعیض سوابق تمامی نامزدها را مورد بررسی و امتیاز دهی قرار داده است و نتیجه خرد جمعی کمیته در شورای راهبری نیز بالاترین امتیاز را کسب کرده است، از نمایندگان محترم درخواست می کند تا در دفاع از دکتر میدری و رای مثبت به ایشان حمایت لازم را مبذول دارند.

کمیته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله کمیته هایی بوده است که نمایندگان از اکثر گروه‌های هدف در آن حضور جدی داشته و در بررسی سوابق نامزدها دقت لازم را داشته اند.

لذا اعتماد مجلس محترم به دیدگاه اعضای کمیته در سپردن سکانداری این وزارتخانه به فردی صالح و عالم بسیار موثر خواهد بود.

با تشکر

اعضای کمیته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امضاء کنندگان بیانیه ؛

وزرای ادوار (آقایان ؛ ناصر خالقی و  علی صوفی ) متخصصین دانشگاهی (آقایان حسن طایی ، فیاض زاهد و حجت میرزایی)، نخبه گان تخصصی غیر دانشگاهی (آقایان محمد رضا سپهری و کمال رضوی )، نماینده اتاق بازرگانی (آقای محمود تولایی )، نماینده تشکل های کارگری (آقایان اکبر شوکت و صادق محسنی )  ، نماینده اتاق تعاون(آقای مطیع جهانی ) ،شبکه تشکل های نابینایان کشور (آقای سهیل معینی )، شبکه موسسات نیکوکاری (آقای علیرضا آتشک ) ، کانون کشوری مراکز شبه خانواده ( آقای یوسف اصلانی )، شبکه ملی معلولان جسمی حرکتی کشور (آقای علی همت محمودنژاد ) ، نماینده امور زنان ستاد ( سرکار خانم  زینب نصیری ) ، نماینده اهل تسنن (آقای سلیمان پاک سرشت ) نمایندگان ستاد (آقایان داود کرمی و قریب ) ، نماینده کانون شوراهای اسلامی کار (آقای علی خدایی ) نماینده تخصصی حوزه آسیب ها ؛جمعیت طلوع بی نشان ها (آقای اکبر رجبی ) نماینده تشکل های تخصصی و نهادهای مدنی ستاد (آقای شهرام مبصر ) ، دبیر کمیته و رییس اسبق دبیرخانه شورای عالی اشتغال کشور( سرکار خانم ارغوان فرزین معتمد )

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز