خبرگزاری کار ایران

صالحی در مخالفت با صلاحیت وزیرپیشنهادی ارتباطات؛

وزیر پیشنهادی چه برنامه ای برای کاسبان فروش فیلترشکن ها دارد

 وزیر پیشنهادی چه برنامه ای برای کاسبان فروش فیلترشکن ها دارد
کد خبر : ۱۵۱۸۸۴۶

نماینده اقلید، سرحد چهاردانگه در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی چه برنامه ای برای کاسبان فروش فیلترشکن ها دارد.

به گزارش ایلنا، مسلم صالحی در مخالفت با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات،گفت: وزیر پیشنهادی چه برنامه‌ای برای کاسبان فروش فیلترشکن‌ها دارد؟

وی ادامه داد: هاشمی جوان‌ترین عضو کابینه است اما آیا تجربه و اشراف کافی بر این وزارتخانه کلیدی را دارد.

وی گفت: یکی از وعده‌های رییس جمهور در کارزار انتخابات رفع فیلترینگ بوده است، از این رو سوالات متعددی از وزیر پیشنهادی مطرح بوده است.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از سوالات این بوده که آیا این وعده رییس جمهور و ایجاد این مطالبه برای جامعه رای دهنده قابلیت تحقق و دستیابی دارد؟ همچنین این سوال مطرح است که چگونه باید به تحقق این وعده دست یافت؟

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: با توجه به پیچیدگی موضوعات فنی و آمیختگی آن با مباحث تقنینی و زیرساخت‌های حقوقی، باید مشخص شود این مقدمات و ملزومات چگونه و در چه دوره زمانی و توسط چه مرجعی فراهم خواهد شد.

وی با طرح این پرسش مبنی بر اینکه تعارضات و چالش‌های فضای مجازی چگونه باید مدیریت شود، ادامه داد: باید مشخص شود چگونه می‌توان ضمن دستیابی به محتوای روز تولید شده در فضای سایبری امنیت این فضا تامین کرد. همچنین باید مشخص شود واقعی سازی تعرفه خدمات دیجیتالی در بستر اینترنت با چه سنجه و ابزارها و طی چه زمانی و چگونه محقق خواهد شد. همچنین باید مشخص شود وزیر پیشنهادی ارتباطات چه برنامه‌ای برای کارآفرینی در فضای مجازی دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین باید مشخص شود وزیر پیشنهادی ارتباطات چه برنامه‌ای برای کاسبان فروش فیلترشکن دارد. چرا که این افراد در این شرایط سخت دست در جیب مردم کرده‌اند. جناب آقای هاشمی در حال حاضر شما جوان‌ترین عضو کابینه هستید، لذا با این وجود باید بفرمایید آیا تجربه، توان و اشراف کافی بر این وزارتخانه کلیدی را دارید؟ امیدوارم در پاسخ‌هایتان بتوانید ما نمایندگان را قانع کنید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز