خبرگزاری کار ایران

زمانی در موافقت با کابینه دولت چهاردهم:

حضور جناح‌های مختلف سیاسی معتقد به ولایت و انقلاب در کابینه تحقق «وفاق ملی» است

حضور جناح‌های مختلف سیاسی معتقد به ولایت و انقلاب در کابینه تحقق «وفاق ملی» است
کد خبر : ۱۵۱۸۸۲۸

نماینده مردم ساری گفت: بعد از سال‌ها از دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری شاهد یک کابینه وفاق ملی هستیم و حضور جناح‌های مختلف سیاسی معتقد به ولایت و انقلاب در کابینه آقای دکتر پزشکیان همان عملیاتی شدن شعار وفاق ملی است.

به گزارش ایلنا، عالیه زمانی در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه، ۲۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط‌‌مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: آقای دکتر پزشکیان از انسان‌های آزاده و موحدی است که علیرغم پرتعداد بودن در قومیت، مذاهب و ادیان همیشه اعضای پیکره ایران عزیز ماندند. بنی آدم اعضای یکدیگرند/ که در آفرینش ز یک گوهرند/ چو عضوی بدرد آورد روزگار/ دگر عضو ها را نماند قرار.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شما نمایندگان ملت بزرگ ایران در معرض یک آزمون تاریخی قرار گرفتید و قدرت تأمل، سعه صدر، صبوری، آرامش و درک مقابل و پذیرش همراه با احترام و همدلی برای آنچه که فصل مشترک همه ما است فرمایشات حضرت آقا، خدمت بی‌منت به مردم برای رضای الهی است و در این مسیر اولویت اقتصادی سرلوحه امورات و جلب مشارکت مردمی در مردمی‌سازی اقتصادی موثرترین روش برای رسیدن به جهش تولید است.

وی تصریح کرد: بعد از سال‌ها از دوران ریاست جمهوری مقام معظم رهبری شاهد یک کابینه وفاق ملی هستیم و حضور جناح‌های مختلف سیاسی معتقد به ولایت و انقلاب در کابینه آقای دکتر پزشکیان همان عملیاتی شدن شعار وفاق ملی است.

زمانی یادآور شد: تک تک عزیزانی که برای سکانداری وزارتخانه‌ها معرفی شده‌اند مدیر، مدبر و صاحب دانش فنی و تخصصی و تجربه مدیریتی ذیربط با وزارتخانه خود هستند، هم بلد کار و هم اهل کار هستند. بلد کار یعنی دانش فنی و تخصصی داشتن و مهارت استفاده از این دانش همراه با مهارت بکارگیری از این علوم و فنون و اهل کار بودن یعنی اهلیت داشتن و یعنی تعهد حرفه‌ای به مردم، به انقلاب، به امامین انقلاب و شرافت، صداقت، انسانیت و پرتلاش برای تعالی جامعه.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم تأکید کرد: معرفی بانوی مدیر و متعهد و متخصص و باتجربه برای وزارت زیرساختی و تخصصی اوج اعتماد و اعتقاد به توانمندی انسانی است به ویژه برای جامعه بزرگ زنان ایران زمین.

وی افزود: رئیس جمهور محترم عضو باسابقه مجلس است و مدیریت در سطوح مختلف را تجربه کرده است. بیش از ۴ دوره به عنوان نماینده مجلس مطالبه‌گر دغدغه مردم و ناظر مقتدر بر اجرای برنامه‌های دولتمردان بوده است. همچنین عضو باسابقه کمیسیون بهداشت که وزارت بهداشت را نیز تجربه کرده و همیشه مهمترین دغدغه ایشان سلامت مردم بوده است و یکی از تنظیم‌کنندگان برنامه ۵ ساله هفتم در حوزه سلامت است. به اعتماد و انتخاب رئیس جمهور برای وزارت بهداشت اعتماد کنید، به استاد فرهیخته و توانمند و رزمنده و جانباز دفاع مقدس.

زمانی افزود: از سال ۶۷ که به عنوان دانشجوی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز شاگردی دکتر پزشکیان را افتخار داشتم تاکنون تدین، انقلابی‌گری، ولایتمداری و اقتدار جزء لاینفک شخصیت متواضع و علمی آقای دکتر پزشکیان است بنابراین به انتخاب و اعتماد رئیس جمهور انقلابی و ولایی اعتماد کنیم چرا که رئیس جمهور ذوب در ولایت و رهبری است و قائل به برنامه ۵ ساله هفتم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز