خبرگزاری کار ایران

روح‌الامینی در موافقت با کلیات کابینه چهاردهم:

اینکه گفته شود پزشکیان برنامه ندارد، جفا به او است

اینکه گفته شود پزشکیان برنامه ندارد، جفا به او است
کد خبر : ۱۵۱۸۷۸۲

نماینده تهران با بیان اینکه گفته شود پزشکیان برنامه ندارد، جفا به وی است، گفت: به واقع بند به بند برنامه‌های رییس جمهور قابل تحقق است و ما باید به آن کمک کنیم.

به گزارش ایلنا، عبدالحسین روح‌الامینی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان استفاده از بخشی از فرصت رییس جمهور در صحن علنی مجلس گفت: وعده صادق دکتر پزشکیان در مناظرات انتخاباتی امروز محقق شده است.

وی افزود: رییس جمهور با تشکیل دولت وفاق ملی عملا آغاز نویی را در حکمرانی پی‌ گرفته‌اند که این مساله بر خلاف همه پیش‌بینی‌ها در دولت‌های گذشته بوده است.

این نماینده مجلس با بیان این که رییس جمهور تاکید داشته است که دولتش، دولت سوم کسی نخواهد بود ادامه داد: دولت نخست پزشکیان به واقع محقق شده است و ما باید این مساله را قدر بدانیم و آن را توسعه دهیم.

روح‌الامینی با بیان اینکه پزشکیان هفته گذشته اعلام کرد که کابینه به ۱۹ عضو معرفی شده ختم نخواهد شد، ادامه داد: بنابراین نباید در وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها قطارها بی‌دلیل راه بیفتند و عده‌ای را ببرند و بیاورند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: همچنین باید تاکید کنم که برنامه رییس جمهور در ۱۷ صفحه بارگذاری شده است و متاسفانه کسی این برنامه‌ها را از صبح مورد نقد قرار نداد.

وی با بیان اینکه عزم پزشکیان برای تغییر و تحول جزم است بیان کرد: به عنوان مثال رییس جمهور در هفته گذشته و در زمانی که هنوز مستقر نشده بودند با من تماس گرفته بودند و درباره حوزه ای که احتمال می‌دادند بنده متخصص آن هستم، به مشورت پرداختند.

روح الامینی با اشاره به جلسات مجلس درباره مباحث ارز دارو تاکید کرد: این جلسات انرژی زیادی از مجلس تلف کرد، از این رو بنده و آقای پزشکیان در رابطه با موضوعی در صحن و کمیسیون ایستادگی کردیم تا یک درصد از ارزش افزوده برای بخش سلامت اجرایی شود. بنابراین ایشان درحالی که هنوز مستقر نشده آستین‌ها را بالا زده و پیگیری اجرای قانون به نفع مردم هستند و تلاش دارند از یک بحران چند ماه آینده احتمالی پیشگیری کنند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گفته شود پزشکیان برنامه ندارد، جفا به وی است، گفت: به واقع بند به بند برنامه‌های رییس جمهور قابل تحقق است و ما باید به آن کمک کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز