خبرگزاری کار ایران

بیگدلی در نطق میان دستور:

رهنمودهای رهبری در دیدار نمایندگان باید سرلوحه برنامه‌های مجلس قرار گیرد

رهنمودهای رهبری در دیدار نمایندگان باید سرلوحه برنامه‌های مجلس قرار گیرد
کد خبر : ۱۵۱۳۲۱۴

نماینده خدابنده در مجلس دوازدهم گفت:که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان باید سرلوحه برنامه‌های مجلس قرار گیرد.

به گزارش ایلنا،احمد بیگدلی در صحن علنی امروز ( یکشنبه، ۱۴ مردادماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور ضمن محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، گفت: باید با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب پاسخ کوبنده و در خورشان به رژیم غاصب داده خواهد شد.

وی از شورای نگهبان که زمینه حضور سلایق و جناح های مختلف در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را فراهم کرد تقدیر و تشکر کرد و افزود: همچین از رهبر معظم انقلاب بابت رهنمودهایشان در دیدار نمایندگان تشکر می کنیم و امیدواریم این رهنمودها سرلوحه برنامه‌های مجلس قرار داده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس دوازدهم خطاب به مردم حوزه انتخابیه اش، ادامه داد: من احمد بیگدلی صدای رسای شما تقدیر و تشکر می کنم که برای دومین بار اعتماد کردید و اینجانب را با رأی حداکثری راهی مجلس دوازدهم کردید؛ امیدوارم با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و همدلی و وحدت تمامی مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری و همراهی سیاسیون و فعالان اجتماعی شهرستان برای حل مشکلات دست در دست هم بدهیم.

 بیگدلی ضمن تبریک به دکتر پزشکیان و آرزوی توفیق برای ایشان، گفت: ما در انتخابات به مردم تعهد دادیم که صدای رسای شما در مجلس باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی، ادامه داد: شما فرزند بزرگوار شهید هستید و بنده هم فرزند شهید هستم و ما پدرانمان را برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آسایش و آرامش مردم عزیز و شریف تقدیم کردیم؛ درست نیست که جاده خطرناک قیدار به ابهر به قتلگاه تبدیل شود؛  درست نیست که مردم عزیز و بزرگوار شهرستان خدابنده و خانواده هایی که همیشه پای این نظام بودند در کیلومتر به کیلومتر این جاده داغدار شوند؛ شاید شما دیگر در یک هفته آینده در وزارت خانه نباشد اما شما را به خون شهیدت قسمتان می دهم یادگاری از خودتان برای مردم شهرستان خدابنده به جای بگذارید و در لحظات آخر خدمت‌رسانی با تخصیص بودجه کافی این جاده را از قتلگاه خارج کنید.

وی یادآور شد: بر اساس آمارها طی دو الی سه سال گذشته بسیاری از خانواده‌ها در این جاده داغدار شده‌اند و وظیفه همه ماست به این موضوع ورود کنیم تا این موضوع هر چه سریع‌تر حل و فصل شود.

نماینده مردم خدابنده خطاب به وزیر بهداشت و درمان، گفت: ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم تصویب شد و توسط هاشمی وزیر وقت کلنگ‌زنی شد اما متأسفانه هنوز آنچنان که باید پیشرفتی نداشته در این رابطه تقاضا داریم دولت به این موضوع ورود و نسبت به افتتاح این بیمارستان اقدام کند.

بیگدلی خطاب به وزیر نیرو، یادآور شد:  صد روستای شهرستان خدابنده در تنش آبی هستند و این موضوع در شان مردم شهرستان خدابنده نیست؛ برق چاه‌های کشاورزی را قطع کردید و علیرغم این نامهربانی مردم بیشترین تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم را داشته‌اند در این رابطه حداقل به فکر آب شرب مردم شهرستان خدابنده باشید.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ضمن تبریک به رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه گفت: امیدوارم در صدور ماده ۲۳ سد تالوار تسریع شود.

وی  خطاب به زیر جهاد کشاورزی، گفت: میزان سوخت ادوات کشاورزی کفاف کشاورزان مردم شهرستان خدابنده را نمی‌دهد لازم است به این موضوع ورود و میزان نیاز برآورده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس دوازدهم ادامه داد: معلم دانشجوها بر اساس ماده ۱۹ از گزینش رد می شوند در حالی که یکبار گزینش شده‌اند و لازم است به این موضوع توجه شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز