خبرگزاری کار ایران

موسوی بیدلی در تذکر شفاهی:

مراقب باشید شعار برای ایران به شعار برای وزارت تبدیل نشود

مراقب باشید شعار برای ایران به شعار برای وزارت تبدیل نشود
کد خبر : ۱۵۱۳۱۴۹

نماینده مردم لردگان خطاب به رئیس جمهور گفت: مراقب باشید شعار برای ایران به شعار برای وزارت تبدیل نشود. مراقب افراد بی تفاوت به آرمان های انقلاب باشید که تنها به فکر این هستند تا از نمد ملت برای خود کلاهی بدوزند. مراقب اسامی تکراری و بی ثمر باشید. اسامی که سوار بر رأی مردم شده و در سودای یک منصب مدیریتی بدون هیچ برنامه و دستاوردی در بسیاری از دولت ها حضوری بی حاصل و گاها آسیب زا داشته اند.

به گزارش ایلنا، روح الله موسوی بیدلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان و همچنین شهادت رهبر سیاسی حماس به همه حق طلبان و آزادگان، گفت: از ملت ایران اسلامی برایش حضور در انتخابات کمال تشکر را دارم.

وی خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: موفقیت رئیس جمهور منتخب موفقیت همه ما است، از خداوند متعال توفیق شما را در پیشبرد اهداف عالی نظام و خدمت صادقانه به مردم شریف و مومن را خواستارم. امروز رئیس جمهور مردم شریف ایران اسلامی هستید. مخالفان و غایبان در صحنه انتخابات رئیس جمهور کارگران، دهقانان و کارمندان و رئیس جمهور همه مردمی که علیرغم گلایه ها و کمبودها پای صندوق های رأی حاضر شدند و شما را به عنوان منتخب خود انتخاب کردند، باید به گونه ای بیاندیشید و عمل کنید که همه اقشار از تصمیمات منتفع شوند.

این نماینده مردم درمجلس عنوان کرد: اقدام و عمل کابینه دولت امید و نشاط را در بین مردم مناطق محروم همانند چهارمحال بختیاری به ویژه شهرستان های خانمیرزا، لردگان و فلارد پدیدار سازد. کارآمدی و سربلندی دولت در گرو انتخاب کابینه ای کارآمد و متعهد است. در انتخاب افراد کابینه اصل شایسته سالاری بدون سهم خواهی و فشارهای سیاسی مدنظر باشد و افراد شایسته با هر گرایش سیاسی فرصت خدمتگزاری در مسئولیت های مختلف را داشته باشند.

وی افزود: بدون شک ساده زیستی، صداقت و پاکدستی شما بر همگان روشن است به همین دلیل مردم انتظار دارند افرادی پاکدست و با سوابق شفاف برای تصدی مسئولیت ها انتخاب شوند. مراقب باشید شعار برای ایران به شعار برای وزارت تبدیل نشود. مراقب افراد بی تفاوت به آرمان های انقلاب باشید که تنها به فکر این هستند تا از نمد ملت برای خود کلاهی بدوزند. مراقب اسامی تکراری و بی ثمر باشید. اسامی که سوار بر رأی مردم شده و در سودای یک منصب مدیریتی بدون هیچ برنامه و دستاوردی در بسیاری از دولت ها حضوری بی حاصل و گاها آسیب زا داشته اند.

حمیدرضا حاجی بابایی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را برعهده داشت، در خصوص تذکرات داده شده در مورد عدم پرداخت مطالبات گندمکاران گفت: تاکنون حدود ۱۰ میلیون تن گندم توسط کشاورزان به دولت تحویل داده شده و کمیسیون کشاورزی پیگیری های لازم را انجام داده است. خرید این میزان گندم ۱۷۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تاکنون ۹۳ همت آن پرداخت شده، ۳۰ همت در حال پرداخت است و مجوز پرداخت ۴۰ همت دیگر دریافت شده است. از دولت درخواست داریم طی هفته جاری این پرداخت ها صورت بگیرد تا گندمکاران در سراسر کشور بیش از این منتظر دریافت مطالبات نباشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز