خبرگزاری کار ایران

فضائلی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه:

برای پاسخ به ترور شهید هنیه تدبیر شده و به اجرا گذاشته خواهد شد

برای پاسخ به ترور شهید هنیه تدبیر شده و به اجرا گذاشته خواهد شد
کد خبر : ۱۵۱۲۳۲۳

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب اسلامی گفت: اگرچه حادثه ترور شهید هنیه حادثه مهمی است و باید برای آن تدبیر کرد و تدبیر شده و ان‌شاالله به اجرا گذاشته خواهد شد، اما این‌ها مراحلی است که ما از آن عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب اسلامی در پیش خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به شروع به کار دولت چهاردهم گفت: یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها به دولت جدید توجه به اقتصاد و در اقتصاد توجه به معیشت و زندگی مردم است. امروز دولت ما بابد در صدر اولویت‌های خودش به اقتصاد و معیشت مردم اهتمام ورزد.

وی افزود: اتفاقاتی از این قبیل(ترور شهید هنیه) نباید دولت را در طی این مسیر اصلی و از این جهت‌گیری اصلی خارج کند و ذهن آن را منحرف کند. اگرچه این حادثه، حادثه مهمی است و باید برای آن تدبیر کرد و تدبیر شده و ان‌شاالله به اجرا گذاشته خواهد شد، اما این‌ها مراحلی است که ما از آن عبور خواهیم کرد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبری انقلاب اسلامی گفت: اما وضعیت اقتصاد جامعه و معیشت مردم برای رسیدن به جامعه قوی جزو الزامات است لذا دولت محترم باید در این زمینه اولا اعضای کابینه را افرادی کاری، توانمند و معتقد به مبانی اسلام و معتقد به این مبارزه انتخاب کند و هرچه سریع‌تر فعالیت دولت جدید آغاز شود که در صدر آن اهتمام به مقوله اقتصاد است.

وی گفت: اگر رژیم صهیونیستی تصور کند ترور شخصیت های موثر جبهه مقاومت در لبنان و یا شخصیت بزرگواری مثل اسماعیل هنیه می تواند عزم و اراده ما را در این مبارزه خللی ایجاد کند و سستی به وجود بیاورند کور خواندند.

فضائلی اظهار داشت: مطمئن باشند این خون ها و شهادت ها عزم و اراده ما را محکمتر و مصمم تر برای خونخواهی این شهیدان می کند، رژیم صهیونیستی و باند جنایت کار حاکم بر این رژیم تردید نکنند که خونخواهی اسماعیل هنیه انجام خواهم شد.

وی خاطرنشان کرد: تردید نکنند که دولت اسلامی در خونخواهی میهمان عزیز و شریف خودش آنچنان مجازاتی را برای این رژیم و برای این باند رقم خواهد زد که در فکر آنها هم نمی گنجد.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای تاکید کرد: امت اسلامی و مردم شریف ایران آماده چنین خونخواهی باشند و مطمئن باشند این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز