خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش؛

فاز اول پروژه نوسازی اماکن پادگانی مرکز آموزش ۰۱ نزاجا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت

فاز اول پروژه نوسازی اماکن پادگانی مرکز آموزش ۰۱ نزاجا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت
کد خبر : ۱۵۱۱۱۱۵

با حضور امیر سرتیپ حیدری، فاز اول پروژه نوسازی و بهینه‌سازی اماکن و تجهیزات رفاهی فرهنگی مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در حاشیه افتتاح و بهره‌برداری از فاز اول پروژه نوسازی، بهسازی و بهینه‌سازی اماکن و تجهیزات آسایشگاهی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، گفت: از جمله اوامر و تدابیر مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، توجه به امورات سربازان و تسهیل فرایند سربازی در راستای اعتلای جایگاه این عزیزان نخبه و پیشبرد امور کشور در زمینه‌های علمی و نخبگانی است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه افزود: نیروی زمینی ارتش کوشش کرده است ضمن تحقق فرمایشات مطاع فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، به نوسازی، بهسازی و بهینه‌سازی اماکن و تجهیزات آسایشگاهی، رفاهی، فرهنگی و ورزشی مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نزاجا بپردازد تا سربازان کشور، با کمترین دغدغه خاطر و با فراغ بال به انجام امور خدمتی بپردازند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نتایج مثبت به‌سازی و بهینه‌سازی اماکن و تجهیزات این مرکز آموزشی، تصریح کرد: تبلور شادمانی، بروز حس نشاط و تکریم حرمت و عزت نفس سربازان، از جمله مواردی هستند که در پی توجه به امورات کارکنان وظیفه، به‌ویژه توجه به بازسازی، بهسازی و نوسازی اماکن قدیمی و تجهیزات یگان‌های خدمتی حاصل می‌شوند.

وی در ادامه ضمن بیان اینکه این نیرو با تمام توان در جهت ارتقای جایگاه کارکنان خود اعم از وظیفه و پایور کوشش می‌کند، تأکید کرد: تمامی تلاش سلسله‌ مراتب نیروی زمینی، از ستاد این نیرو گرفته تا یگان‌هایی که در اقصی نقاط کشور قرار دارند، این است که علاوه بر پیگیری و ممارست در بهبود وضعیت خدمتی و گذران امور اداری و اجرایی آنان، در راستای بهبود وضعیت اسکان نیروها هم در آسایشگاه‌های مراکز آموزشی و یگان‌های نیروی زمینی و هم در خانه‌های سازمانی و شخصی بکوشند.

امیر سرتیپ حیدری در پایان خاطر نشان کرد: تمامی فرماندهان، مسئولان و معاونت‌های نیروی زمینی ارتش به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا ضمن تسهیل فرایندها، گامی در جهت ساخت آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی بردارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز