خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

موسوی بجنوردی از پزشکیان حمایت کرد

موسوی بجنوردی از پزشکیان حمایت کرد
کد خبر : ۱۵۰۰۵۴۲

رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی از مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام حمایت کاظم موسوی بجنوردی به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان مرد صدق است و صفا. اهل تزویر و نیرنگ نیست. دور از ریا و فریب است. دورو نیست. وعده‌های پوک و پوچ نمی‌دهد. از واقعیت می‌گوید و حقیقت. حرف‌های دیر و دور و دراز نمی‌زند. بر طبل پرده‌دری و گردن‌فرازی نمی‌کوبد. اهل آبروبری نیست. یک اخلاق‌مند و مردم‌دار تمام‌عیار است. 

نمی‌خواهد به هر مستمسکی چنگ زند تا بر اریکۀ قدرت دست یازد و تکیه زند. مردم را به بازی نمی‌گیرد تا به منافع و مطامعش برسد. اغراض و اهدافش جز در آزادی و آبادی ایران و رفاه مردم نیست. در کارنامه و کارنمای خود نیز لکۀ ننگ ندارد. پاکیزه زیسته و بی‌حاشیه. البته از مشورت کارشناسان متخصص و متعهد نیز بهره می‌برد. همین‌ها هم هست که او را مورد توجه قرار داده است. 

در هماوردی نابرابر اما آمده و هل من مبارز می‌طلبد. بیم و باکی هم ندارد و در برابر ناکارآمدی و ناجوانمردی فریادش بلند می‌شود و کسی را یارای تقابل و تعارض با او نیست. این‌ها یعنی او می‌تواند در ریاست دولت چهاردهم، واقع‌بینانه و به دور از انزوا و انفعال ایران را به پیش ببرد. پس هشتم تیر را از یاد نبریم که شاید آخرین مفر اصلاح‌ وضع موجود و کاسبانش باشد. 

هنوز فرصت هست. هنوز می‌توان امید داشت، و اصلاً همین امید است که ما را زنده نگاه داشته و آمدن مسعود پزشکیان دوباره پررنگش کرده است تا شاید بتوان ایران را نجات داد.

از همۀ اندیشمندان، اساتید، دانشجویان و مبارزان و زندانیانِ سیاسیِ قبل از انقلاب و بعدِ آن و همۀ مردمی که از ایامِ سلول و انفرادیِ قصر و اوین و در طولِ چهل سال فعالیت و قلم در فرهنگ ملّی، اینجانب را در مرکز دائرة‌المعارف بزرگ اسلامی، کمک و تشویق کرده‌اند استدعا دارم؛ برای رأی به «مسعود پزشکیان»، پا به میدان گذارند و بدین‌سان از مصالحِ وطنی و تحققِ حاکمیت ملّیِ ایران حمایت کنند. 

بدون تحققِ این مهم، مشروعیت برای هیچ حکومت و دستگاهِ حاکمیتی متصور نیست. هرگونه استبداد در برابر نفیِ حاکمیت ملّی، سقوط در وادیِ ضلالت و فلاکت است و چه زیبا روایت شده که «یَدُ اللهِ مَعَ الْجَمَاعَةِ»؛ آری، دست خدا با جماعت است.

کاظم موسوی بجنوردی

رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز