خبرگزاری کار ایران

لک علی آبادی:

برخی از مدیران با سیاسی‌کاری به معلمان و دانش آموزان ضربه وارد کرده‌اند

برخی از مدیران با سیاسی‌کاری به معلمان و دانش آموزان ضربه وارد کرده‌اند
کد خبر : ۱۴۹۹۶۰۴

نماینده مردم درود در مجلس گفت: وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر بیش از آن که آموزشی باشد، سیاسی شده و برخی از مدیران با سیاسی‌کاری به معلمان و دانش آموزان ضربه وارد کرده و هیچ گوش شنوایی نیز در این رابطه وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، روح‌الله لک علی‌آبادی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۰تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش وزیر آموزش و پرورش در رابطه با اتخاذ تدابیر لازم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ با تاکید بر تامین نیروی انسانی مورد نیاز، تعمیر واحدهای آموزشی و پاسخگویی به مطالبات معوقه معلمان و اجتناب از بروز مشکلات و وضعیت سال تحصیلی گذشته گفت: وزارت آموزش و پرورش در سال‌های اخیر بیش از آن که آموزشی باشد، سیاسی شده و برخی از مدیران با سیاسی‌کاری به معلمان و دانش آموزان ضربه وارد کرده و هیچ گوش شنوایی نیز در این رابطه وجود ندارد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با انتقاد از اجرای نوسازی مدارس در شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود افزود: امیدوارم در وقت‌های باقی مانده این موضوع مهم جبران شود، همچنین لازم است به وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی توجه شود چرا که آنها با کمترین حقوق بیشترین زحمت را متحمل شده و ضمن اینکه تمامی آنها گزینش شده و سابقه کاری دارند از امتیازهای ماده ۲۸ قانون استخدامی استفاده نمی‌کنند.

وی اضافه کرد: قرار بود حقوق بازنشستگان قبل از سال ۹۸ شامل همسان‌سازی شود که نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه همواره به سال‌های بعدی موکول می‌شود، معلمان زیادی در کشور وجود دارند اما باید بدانیم که آنها زیادی نبوده بلکه بزرگترین سرمایه کشور هستند.

لک علی آبادی با انتقاد از تصمیمات خلق‌الساعه در وزارت آموزش و پرورش گفت: تأثیر معدل پایه دهم و یازدهم در کنکور تصمیم غلطی است که دانش آموزان و خانواده آنها را با مشکل مواجه کرده است. در گذشته دانش آموز تنها یک کنکور می‌داد اما هم اکنون طی ۳ سال و هر سال ۱۴ آزمون با همان استرس کنکور را می‌دهد که روح و روان دانش آموز و خانواده را تحت‌الشعاع و آسیب قرار داده است. با توجه به عدم آماده‌سازی زیرساخت‌ها و امکانات و مشکلات در صدور کارت ورود به جلسه و استاندارد نبودن سوالات باید دست به دست هم دهیم که در سال جاری مشکلات موجود رفع شده و دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز