خبرگزاری کار ایران

وحیدی:

آمار‌ها فقط از وزارت کشور و وزارت خارجه منتشر شود

آمار‌ها فقط از وزارت کشور و وزارت خارجه منتشر شود
کد خبر : ۱۴۹۸۹۴۶

وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات در خارج کشور با تشکر از دولت‌هایی که زمینه انتخابات و امنیت آن را ایجاد کردند، تاکید کرد: باید آمار‌ها فقط از وزارت کشور و وزارت خارجه که مسیر قانونی است، منتشر شود.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی، وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات خارج از کشور در محل وزارت امور خارجه از نزدیک فرآیند رای گیری در شعب اخذ رای در خارج از کشور را پیگیری کرد.

وحیدی با اشاره به اینکه کار وزارت خارجه بسیار ارزشمند بوده و لازم به تشکر است، گفت: از همه عزیزان تشکر می‌کنم که در گزارشات نشان دادند روند با امنیت در حال تعقیب است. تشکر سوم ما برای ایرانیان است. آنها با حضورشان نشان می‌دهند که ایرانی بودن چیزی نیست که با مرز‌های جغرافیایی قابل حذف باشد وهمه دل در گرو ایران قوی دارند. یک جای عذرخواهی هم هست از جانب ما به دلیل اینکه شرایط به گونه‌ای نیست آرا همه ایرانیان در خارج از کشور را جمع کنیم. محدودیت‌هایی وجود دارد و ایرانیان در جا‌های مختلف پخش هستند. 

وزیر کشور با تشکر از دولت‌هایی که زمینه لازم را برای برگزاری و امنیت ایجاد کردند، افزود: این نشان دهنده این است که ایران بزرگترین مردم سالاری واقعی است و این همان بیان جمهوری اسلامی است که در بیانات رهبر عزیزمان بیان شده که جمهوری اسلامی مبتنی بر اراده مردم است. این تلاش ایران برای اخذ آرا حقیقت باطنی این حرکت ارزشمند ایران در مردم سالاری را نشان می‌دهد.

وحیدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی خود را در قبال همه ایرانیان مسئول می‌داند، ادامه داد: در هرجایی که ایرانیان دچار مشکل شود وزارت خارجه به نمایندگی از دولت حضور خواهد داشت و از ایرانیان دفاع خواهد کرد. بعد از واقعه دردناک، بعد از دست دادن رییس جمهور، ایران انتخابات را برگزار می‌کند و این نشان از استحکام جمهوری اسلامی است و مهر دیگری بر بقای سرافرازانه ایران در همه حوزه‌هاست.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه باید آمار‌ها فقط از وزارت کشور و وزارت خارجه که مسیر قانونی است منتشر شود، گفت: در بعضی سایت‌ها آمار‌هایی داده می‌شود که با آمار‌های ما نمی‌خواند و عزیزان سعی کنند آمار‌ها را مطرح نکنند. 

وحیدی در پایان با اشاره به اینکه صیانت از آرا مردم جزو تکالیف ذاتی است که رهبر عزیزمان تاکید کردند، گفت: حق الناس بعد از حق الله مهمترین است. همه ما شرعا، اخلاقا و قانونا موظفیم از آرا صیانت کنیم. این کار در جمهوری اسلامی به خوبی صورت گرفته است. ما در همین دوران در مجلس شورای اسلامی آرا خوب با استاندارد بالا و در سلامت داشتیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز