خبرگزاری کار ایران

متفکرآزاد در گفت‌وگو با ایلنا:

عدم مشارکت در انتخابات اعطای حق خودمان به دیگران است

عدم مشارکت در انتخابات اعطای حق خودمان به دیگران است
کد خبر : ۱۴۹۱۹۱۵

یک نماینده مجلس گفت: در واقع عدم مشارکت اعطای حق خودمان به دیگران است، وقتی من می‌توانم خودم انتخاب کنم چرا حق رأیم را بدهم دیگری انتخاب کند؟

روح‌الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که چهاردهمین رئیس جمهور کشور باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد تا رأی جامعه را به دست بیاورد گفت: هر کسی که در شأن ملت ایران باشد، هنگامی که می‌گویند فرد باید رجل باشد؛ معنایش این است این شخص می‌تواند رئیس جمهور باشد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که فرد باید بدنه، شبکه، حکمرانی و تیم داشته باشد که بتواند بگوید من می‌توانم مملکت را اداره کنم، عنوان کرد: این که یک شخص فقط بگوید من آدم خوبی هستم و می‌خواهم رئیس جمهور شوم صحیح نیست، زیرا هر آدم خوبی که نباید بگوید من می‌خواهم رئیس جمهور شوم. ملت به رئیس جمهورش نگاه می‌کند. نان، آب، اقتصاد، تورم، دلار و نفت همه این‌ها به رئیس جمهور یک کشور وصل است.

متفکر آزاد درباره این‌که چه اقداماتی باید از سوی دستگاه‌های اجرایی امر انتخابات انجام شود تا مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی افزایش یابد، بیان کرد: مردم ایران مردم سیاسی هستند و موضوعات را می‌فهمند. انتخاب رئیس جمهور یعنی این‌که ۴ سال سرنوشت یک ملت را دست یک شخص می‌دهیم. چه مشارکت انجام شود و چه نشود، بالاخره یک نفر با هر مشارکتی رئیس جمهور خواهد شد چه بهتر در این تعیین سرنوشت همه ما سهیم باشیم و بگوییم این آدم بهتر می‌تواند کشور را اداره کند.

وی تاکید کرد: این که بیاییم و در تعیین سرنوشت‌مان شرکت نکنیم عدم مشارکت است و عدم رأی نیست؛ در واقع عدم مشارکت اعطای حق خودمان به دیگران است، وقتی من می‌توانم خودم انتخاب کنم چرا حق رأیم را بدهم دیگری انتخاب کند؟ لذا مشارکت یک اصل بسیار مفید است و در دنیا برای ما عزت می‌آفریند، ما اگر حتی در داخل باهم اختلاف سلیقه داشته باشیم باید در بیرون از مرزها از ما اراده محکم دیده شود.

این نماینده مجلس با بیان این که حتما باید با رأی بالا رئیس جمهور را انتخاب کنیم و شرکت در انتخابات برای سرنوشت خودمان لازم است، یادآور شد: مشاهده کردیم جنایتکارانی مانند رژیم صهیونیستی به صغیر و کبیر ملت‌ها رحم نمی‌کند، برای آنان فرقی ندارد  ملت ما رنگش چیست؟ با ما مشکل دارد پس ما حتما باید با اقتدار رأی دهیم که رئیس جمهور  بتواند کشور را با اقتدار اداره کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز