خبرگزاری کار ایران

پورمحمدی:

نام دولت چهاردهم، «دولت قرار» خواهد بود

 نام دولت چهاردهم، «دولت قرار» خواهد بود
کد خبر : ۱۴۸۹۵۰۶

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما سرشار از آرزوهای بالابلندی بودیم اما امروز در جایی که می خواستیم نیستیم. بی گمان گام های بلندی برداشتیم و دستاوردهای انکارناپذیری داریم اما ناکامی ها و کاستی های آزاردهنده نیز کم نبوده است.

به گزارش ایلنا، مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری دولت یازدهم با ورود به وزارت کشور و ثبت نام به عنوان داوطلب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وزنه حضور مسئولان با سابقه قضایی در این عرصه را سنگین تر کرد. 

پورمحمدی بعد از قطعی شدن ثبت نام خود با حضور در محل برگزاری نشست خبری، با بیان اینکه جوانی و میانسالی خود را در مسئولیت های سخت، اثرگذار و پرچالشی گذرانده ام، گفت: ما سرشار از آرزوهای بالابلندی بودیم اما امروز در جایی که می خواستیم نیستیم. بی گمان گام های بلندی برداشتیم و دستاوردهای انکارناپذیری داریم اما ناکامی ها و کاستی های آزاردهنده نیز کم نبوده است.

وی که هم اکنون دبیرکل جامعه روحانیت مبارز است، گفت: من فراز و فرودهای سیاستگذاری کشور را می شناسم و می توانم بگویم در ۴۵ سال گذشته با مسائل پیدا و رازهای پنهان و مشکلات خُرد و کلان داخلی و خارجی آشنا هستم. 

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه من صرفا از دور دستی بر آتش نداشته ام و بی خبر از ظرفیت های این سرزمین نیستم، عنوان کرد: من به توان برجسته جوانان و زنان کشورم و همچنین هوش مصنوعی باور عمیق دارم. نگرانی های مردم را نباید نادیده گرفت. یقین دارم می توانستیم در شرایطی بسیار بهتر از این باشیم از این رو اندوهگینم.

این وزیر دادگستری اسبق در پایان تأکید کرد: نام دولت چهاردهم «دولت قرار» و اولویت های آن عدالت، ثروت و قدرت خواهد بود. قرار من با شما تحقق این ۳ اولویت کلیدی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز