خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در مراسم سالگرد امام(ره):

ان شاءالله شاهد حضور معنادار مردم در انتخابات باشیم

ان شاءالله شاهد حضور معنادار مردم در انتخابات باشیم
کد خبر : ۱۴۸۹۳۴۲

یادگار امام گفت: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه باید نسبت به او حساس باشیم. ان شاء الله شاهد یک حضور معنادار باشیم و کسانی که مسئولیت دارند هم زمینه‌های آن را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) در حرم بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: مصداق آیه شریفیه قرآن امام راحل است کسی که از روز نخست همواره برای خدا گام برداشت، روزی که فرزند امام آقا مصطفی به شهادت رسید آن را یک لطف خفیه الهی دانست.

وی با بیان اینکه امام در تمام لحظات با خدا بود و استقامت ورزید، گفت: بسیاری در این راه بودند اما استقامت لازم را نداشتند این تمام آن چیزی که امام داشت نبود امام مصداق آیه قرآن بود اما فراتر از آن توانست ایمان به خدا و استقامت در راه خدا را به دیگران منتقل کند و روح پایمردی را به ملت ها منتقل کرد.

یادگار امام تاکیدکرد: وقتی این روح در جان ملت ها دمیده شد از تهران و سرزمین ایران رفت تا انتهای غزه رسید. داستان غزه داستانی است که باید باید چشم بر آن گریان بود اما از اعماق وجود به آن افتخار کرد.

وی با بیان اینکه اشغالگر قدس، رژیم دروغین صهیونیستی امروز در همه جهات هیمنه خودش را باخته است، گفت: عزت، رمز پیروزی ما بوده، هست و خواهد بود.

یادگار امام با اشاره به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهور گفت: یک ملت در حیات سیاسی خودش اگر عزت نداشته باشد، مانند ماهی برون آب است. انتخابات پیش رو بسیار مهم است و همه باید نسبت به او حساس باشیم. ان شاء الله شاهد یک حضور معنادار باشیم و کسانی که مسئولیت دارند هم زمینه‌های آن را فراهم کنند.

سید حسن خمینی تاکید کرد:‌ اگر پیروان امام بخواهند امام‌وار زندگی کنند، راه جز از مسیر دل‌های مردم نیست. مراقب باشیم، یاد و نام امام بزرگوارمان به عنوان روح و روان جمهوری اسلامی از یادها نرود.

خبر در حال تکمیل می باشد...
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز