خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام صدیقی:

سپاه دماغ غربی‌ها را بیشتر به خاک خواهد مالید/ در تمام وزارت‌خانه‌ها و ادارات طرح حجاب و عفاف توسط ستاد امر به معروف تدارک دیده شد

سپاه دماغ غربی‌ها را بیشتر به خاک خواهد مالید/ در تمام وزارت‌خانه‌ها و ادارات طرح حجاب و عفاف توسط ستاد امر به معروف تدارک دیده شد
کد خبر : ۱۳۲۴۲۵۲

خطیب نماز جمعه گفت: دنیای کفار در ادامه وحشی‌گری خود، افراد و اشخاصی را تحریم کردند که در این میان با کمک پارلمان اروپا سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دادند. اما سپاه با این حرکت بیشتر قدرتمند خواهد شد و بدانید سپاه دماغ شما را بیشتر به خاک خواهد مالید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران گفت: همه ملت ایران را به تقوای الهی و پرهیز از آنچه خدا را ناخشنود می‌کند دعوت می‌کنم، ایجاد امید ضرورتی مهم است. خداوند کسی که اهل خیانت و کفران نعمت است و محبت‌ها و نعمت‌های الهی را نمی‌بیند و با کمترین درد و مشکلی، زبان به نارضایتی می‌گشاید را دوست ندارد؛ اما هرکس اخلاق دینی و رفتار امیدوارکننده دارد و امیدبخشی می‌کند، مورد لطف و محبت خداوند است.

وی افزود: اگر بشر خط الهی را انتخاب کند، خدا در آن راه او را پیش می‌برد. خدا به شما نیت و انگیزه می‌دهد. شما با یک امیدی به محل نماز می‌آیید، چه چهره‌های نورانی در آنجا حضور دارند. چه عظمتی وجود دارد. اسلام تنها نیست، در جبهه ولایت مشتری‌های قابل اعتنایی هستند. انسان‌های ارزشمندی حضور دارند. وقتی شما در اینجا حضور دارید دلگرم و امیدوار می‌شوید. خدا دعاهای شما ما را می‌خرد اگر کسی هم امیدوار نباشد خدا ستار العیوب است و کسی را بی‌امید نخواهد گذاشت. 

صدیقی تصریح کرد: ماه رجب شهر الله است ماه رجب ماه استغفار است. خدا خیلی خوشش می‌آید که در همه کارهای خودمان عذرخواهی کنیم. پرونده ما در پیش خداست. بعد از این دنیا، دنیای دیگری است. ماه رجب ماه بازگشت به خدا است. ایران کشور امام رضا است و ما خوشبختانه امام رضا داریم. بنابراین دولت را کمک کردن، نظام را تقویت کردن، در برابر دشمن قدرت نشان دادن اگر این مقدمات فراهم شود خدا راه‌ها و درهایی در اقتصاد و فرهنگ باز خواهد کرد که فکرش را هم نمی‌کردیم. 

امام جمعه موقت تهران در ادامه خطبه‌های خود گفت: گناه خطر است. گناه تهدید و سقوط است. گناه بستن در رحمت است و گناه تخریب عمر است. در این خطبه مطالبی که باید به عرض ملت ایران و همه دلدادگان ایران و انقلاب تقدیم بشود، عنوان می‌کنم؛ نکته اول در ارتباط با اجلاسیه نماز است. قرآن کریم نماز را پناهگاه معرفی کرده است. آن‌هایی که نماز را نمی‌خوانند نمی‌دانند که چه پناهگاه محکمی است. نماز یار، یاور و پناهگاه مردم است. 

وی افزود: دانشگاه‌ها، وزارت علوم، حوزه علمیه، صدا و سیما، شبکه‌های مجازی که افراد با بصیرت نقش آن را می‌دانند به کمک بیایند. هنرمندانی که بصیرت ندارند به آمریکا پناهنده می‌شوند، به ذلت می‌افتند که راه برگشتی برای آن‌ها وجود ندارد. اما هنرمندانی که بصیرت دارند برای جوانان و نوجوانان فیلم و برنامه بسازند و اگر می‌توانند در این مسیر کوتاهی نکنند. 

صدیقی در ادامه گفت: جنگ علنی دنیای غرب علیه مقدسات الهی به راه افتاده است و آن‌ها به جنگ خدا آمدند. قرآن را می سوزانند و به مقدسات ما اهانت می‌کنند گاهی با قلم خود کاریکاتور پیامبر ما را می‌کشند و چهره او را تخریب می‌کنند و اخیرا هم به بهترین شخصیت در زمان غیبت، یک مجتهد، مرجع تقلید، سیاست‌مدار هوشمند اثرگذار در صیانت از اسلام که برای دلهای جوانان نسبت به این مکتب پرجاذبه است، اهانت کردند این اهانت به رهبری نبود. دنیای کفر از دنیای اسلام وحشت دارد و پرچم اقتدار و بیداری اسلام روز به روز توسعه پیدا می‌کند. دنیای کفار با قلم خود خواستند با ایجاد تحریک قومیت و ایجاد نفوذی‌ها ملت ایران و مسلمان ما را گمراه کنند اما در برابر این موج عظیم آسمانی اسلام نتوانستند کاری از پیش بببرند. 

وی افزود: دنیای کفار با جنایت و وحشی‌گری، بر خلاف شعارهای فریبکارانه که دم از آزادی بیان می زنند هرکس از هلوکاست حرف بزند او را تحریم و محدود می‌کنند. در ارتباط با دین اسلام این کار یک نشریه نیست بلکه حکومت‌های غربی در این جهت، نوبتی عمل می‌کنند. یک روز در سوئد، یک روز در هلند، یک روز در آلمان و یک روز دیگر هم در آمریکا انجام می‌دهند که این‌ها باطلند. قدرت خدا در کمین این‌هاست. خوشبختانه در کشورهای مختلف راه افتادند و این جنایت را محکوم کردند که امروز هم بعد از نماز جمعه در سراسر ایران مردم غیور و شهید داده حق مطلب را ادا خواهند کرد. 

وی افزود: دنیای کفار در ادامه این وحشی‌گری خود، افراد و اشخاصی را تحریم کردند که در این میان با کمک پارلمان اروپا سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دادند. اما سپاه با این حرکت بیشتر قدرتمند خواهد شد و بدانید سپاه دماغ شما را بیشتر به خاک خواهد مالید. 

وی تصریح کرد: تحریم ستاد امر به معروف یکی دیگر از این موارد بود. به لطف خدای متعال امروز در تمام وزارت خانه‌ها و ادارات طرح حجاب و عفاف توسط ستاد امر به معروف تدارک دیده شد که یک بلندگویی برای مظلومین است که دعوت به خیر می‌کند. در ادامه سیستم و برنامه‌ای پیش بینی شده تا هر خلافی منعکس شود و به بالاترین مسئول گوشزد خواهد شد. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز