خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور؛

مسوولان نظام نسبت به رفاه مردم سیستان و بلوچستان دغدغه مند هستند

مسوولان نظام نسبت به رفاه مردم سیستان و بلوچستان دغدغه مند هستند
کد خبر : ۱۲۹۶۳۶۷

معاون اول رییس جمهور گفت: سیستان و بلوچستان جزو استان‌هایی است که هم رهبر معظم انقلاب به آن علاقه خاصی دارند و هم اینکه همه مسوولان نسبت به رفاه مردم و مسائل عمرانی این استان حساس و دغدغه مند هستند.

به گزارش ایلنا، محمد مخبر روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایرانشهر در جمع خبرنگاران افزود: کارهای بزرگ و خوبی در حوزه اشتغال، مسکن، بهداشت و درمان و سایر حوزه ها در سیستان و بلوچستان انجام شده که البته این اقدامات کافی نیست.

وی ادامه داد: در این سفر کاستی های سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم عزیز و غیرت مند و ولایت مدار این استان ارائه دهیم.

معاون اول رییس جمهور گفت: رییس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان مصوباتی داشتند که امروز برای پیگیری این مصوبات و همچنین اتخاذ تصمیمات جدید و نیز افتتاح طرح‌هایی که به سرانجام رسیده به این استان آمدم.

معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح راه آهن زاهدان - خاش وارد ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان شد.

محمد مخبر روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه ایرانشهر مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، معاونان استاندار، فرمانداران شهرستان‌های ایرانشهر و خاش و جمعی از مسوولان و بزرگان طوایف قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان قرار است امروز راه آهن زاهدان - خاش را افتتاح کند. این خط ریلی به طول ۱۵۰ کیلومتر در تداوم خط ریلی چابهار - میلک - سرخس قرار دارد.

این خط ریلی به پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا انجام شده و خط ریلی چابهار - زاهدان به طول ۶۴۰ کیلومتر به کارفرمایی دولت و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  در حال ساخت است.

بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی، بهره‌برداری از طرح سیمان تیس و افتتاح مرکز درمان ناباروری سیستان و بلوچستان از مهمترین برنامه‌های سفر مخبر به این استان است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز