دیدار نمایندگان شکات چند پرونده کثیرالشاکی با رئیس کل دادگستری استان تهران
درخواستهای حقوقی و قضایی ۱۴۷ نفر از مراجعان در جلسه ملاقات مردمی رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.
به گزارش ایلنا، جلسه ملاقات مردمی علی القاصی رئیس کل و سایر مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در راستای «تکریم ارباب رجوع» و استماع «بدون واسطه» مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان، در سالن اجتماعات مجتمع قضایی امام خمینی (ره) برگزار شد.
در جریان جلسه دیدار مردمی امروز رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران به درخواستهای حقوقی و قضایی ۱۴۷ نفر از مراجعان رسیدگی شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان دیدار و ضمن استماع مشکلات و در خواستهای مراجعان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آئین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پروندههایی که رأی آنها قطعی شده و درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان اهم درخواستهای مطرح شده از سوی مراجعان در ملاقات با رئیس کل و مسئولان قضایی دادگستری استان تهران بود.
در جریان ملاقات مردمی امروز، نمایندگان شکات چند پرونده کثیرالشاکی بهصورت مستقیم و بدون واسطه با رئیس کل دادگستری استان تهران دیدار کردند و مشکلات موجود در فرایند رسیدگیهای قضایی به پروندههای خود را با عالیترین مقام قضایی استان تهران در میان گذاشتند که متعاقب آن، رئیس کل دادگستری استان تهران دستورات لازم را صادر نمود.
رئیس کل دادگستری استان تهران را در جریان برنامه ملاقات مردمی امروز، حاجی رضا شاکرمی معاون قضایی رئیس کل، جعفر دارابخانی رئیس حوزه ریاست و معاون قضایی رئیس کل، کوروش زارعی معاون قضایی نظارت و ارزشیابی قضات، پرویز حاجیپور معاون قضایی در نظارت و پیگیری، محمد قاسمی معاون قضایی رئیس کل، عباس ذاقلی معاون قضایی و سرپرست دادگاههای تجدید نظر، نعمتالله بهروزی سرپرست معاونت حقوقی دادگستری، عبادالله میرزایی مطلق معاون قضایی رئیس کل در امور زندانهای استان تهران، بابک ترکی معاون قضایی رئیس کل و رئیس اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران، یحیی جعفری رئیس کل محاکم عمومی وانقلاب، حجتالاسلام دهقانینیا و حجت الاسلام زمانی معاونان قضایی رییس کل محاکم تهران و کاظمی معاون دادستان تهران همراهی کردند.
واحد ملاقات مردمی دادگستری استان تهران در طول هفته به پاسخگویی و دریافت مکاتبات و درخواستهای مراجعان میپردازد و با تعیین وقت و دعوت از مراجعان بهصورت ارسال پیامک نشستهای دیدار مردمی را به صورت هفتگی و در جهت پاسخگویی به مراجعان برگزار میکند.