خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال هستند

شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال هستند
کد خبر : ۱۲۲۷۷۵۶

امیر سرتیپ واحدی گفت: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال هستند و ما باید با نور هدایت آن‌ها راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم بزرگداشت خلبانان شهید عبدالکریمی و گنابادی نژاد در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهیدان عبدالکریمی و گنابادی نژاد از مفاخر نیروی هوایی و از جمله خلبانان قرآنی، متدین و جان بر کف این نیرو بودند، که برای سربلندی میهن عزیزمان ایران از هیچ خدمتی دریغ نکردند و جان خود را نثار اقتدار و آرامش ایران اسلامی کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: شهدا چراغ راه و مسیر روشن سعادتمندی و کمال هستند و ما باید با نور هدایت آنها راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی قدم برداریم.

امیر سرتیپ واحدی افزود: امروز در مقطعی حساس و پیچی تاریخی قرار داریم که بیش از پیش باید با الگو گرفتن از شهدا این مقطع حساس را با سربلندی پشت سر بگذاریم چرا که این پیچ تاریخی می تواند سرنوشت‌ساز و با عزم و اراده مردم تبدیل به باتلاقی برای توطئه‌گران شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه ضمن بر شمردن سجایای اخلاقی برجسته شهید عبدالکریمی از زحمات بی‌وقفه همسر این شهید بزرگوا  در تعلیم قرآن کریم در این پایگاه تقدیر کرد.

در پایان این مراسم گواهینامه حفظ قرآن کریم  توسط امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به تعدادی از خواهر حافظ قرآن پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی اعطا شد.

شایان ذکر است در این مراسم با حضور امیر سرتیپ واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ ولیوند فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، مجموعه ورزش‌های آبی کوی سازمانی پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی افتتاح شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز