خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

شهادت اوج بندگی و تعالی انسان است

شهادت اوج بندگی و تعالی انسان است
کد خبر : ۱۲۰۱۴۴۸

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی تبریز ضمن تبریک و تسلیت شهادت خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش گفت: شهادت اوج بندگی، سلوک و تعالی انسان و پاداشی گرانبها برای بندگان مخلص است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم بزرگداشت شهیدان خلبان فلاحی و حنیفه‌زاد که در مسجد النبی (ص) ستاد نیروی هوایی برگزار شد، ضمن تبریک و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان تیز پرواز نیروی هوایی ارتش و  درگذشت یکی از شهروندان متدین و خیّر تبریز اظهار کرد: دوباره ما شاهد از خود گذشتگی دو تن از فرزندان بلند پرواز ایران اسلامی بودیم که درس آموخته مکتب عاشورایی بودند. بی‌شک این سانحه هوایی نشان دهنده از خود گذشتگی و ایثار این عزیزان بوده است.

وی افزود: شهادت واژه‌ای است آشنا که با ملت ما عجین شده است. ملتی که در برهه‌های حساس تاریخی به میدان آمدند و حماسه‌ای از جنس عشق و ایمان ساختند، شهیدان از دل این ملت بودند و بی‌تردید در چنین مواقعی از این عزیزان جز ایثار و فداکاری نمی‌شود چیز دیگری انتظار داشت.

امیر سرتیپ واحدی خاطر نشان کرد: کسانی که از کودکی برای شهادت امام حسین (ع) سینه زده‌اند و برای او اشک ریخته‌اند، بی‌شک سزاوار شهادت هستند؛ شهادتی که اوج بندگی و تعالی انسان است.

وی در پایان ضمن تشکر از ملت شهید پرور ایران اسلامی به‍خصوص شهر تبریز افزود: وفاداری، غیرت و ولایت مداری از شاخصه‍‌های اصلی مردم شهید پرور ایران اسلامی است مردمی که شهیدان را همچون فرزندان خود می دانند و برای آنان اشک می‍ریزند و آنان را تا خانه ابدی خود بدرقه می‍کنند و این چنین مردمی ستودنی هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز