خبرگزاری کار ایران

قالیباف در صحن مجلس:

برای حل مشکلات با کسی مماشات نمی‌کنیم / دشمن به دنبال تفرقه میان قوا است

برای حل مشکلات با کسی مماشات نمی‌کنیم / دشمن به دنبال تفرقه میان قوا است
کد خبر : ۱۱۲۱۸۶۱

رئیس مجلس گفت: اخبار پنهان و آشکار این را می‌گوید امروز دشمنان این کشور و انقلاب به دنبال انشقاق بین قوا و اختلاف در ساختارها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی وزرای پیشنهادی از سوی رئیس‌جمهور گفت: دوستان حداقل در این ماه‌های اخیر شاید از قبل از انتخابات و بعد از انتخابات در این دورانی که کابینه معرفی شده است مخصوصاً در این ۱۰ روز اخیر در کمتر جلسه‌ای بوده یا به جرأت بگویم  در همه جلسات اشاره کردم اخبار پنهان و آشکار این را می‌گوید امروز دشمنان این کشور و انقلاب به دنبال انشقاق  بین قوا و اختلاف در ساختارها هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روز دوشنبه با رؤسای فراکسیون‌های مجلس جلسه داشتیم و در آنجا تاکید کردم هرکسی این کارها را دنبال، زمینه‌سازی و یا دامن بزند حتما به کشور ضربه زده است و ظلم به این مردم که مشکلات اقتصادی و سلامت دارند، کرده است.

وی تاکید کرد: مردم امروز معیشت‌شان دچار اشکال است، جانشان در خطر است یک انشقاق هم درست کنیم چه می‌شود؟  شما مطمئن باشید بنده به عنوان خدمتگزار شما دنبال دغدغه شما هستم نه مجلس اجازه نمی‌دهد چنین فضایی در مجلس اجرا شود.

رئیس مجلس گفت: ما تازه اول کارمان هستیم؛ در تودیع و معارفه رئیس قوه قضاییه وقتی که آنجا آقای رئیسی تودیع و آقای اژه‌ای معرفی شدند گفتم دوستانمان در جبهه انقلاب بدانند برای کار نکردن هیچ بهانه‌ای ندارند، ما در جبهه انقلاب، دولت، مجلس و قوه قضاییه محکوم به موفقیت هستیم هر کسی چنین ضعفی را بخواهد دنبال کند، در حقیقت آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

وی افزود: در همان جلسه اشاره کردم در حین همدلی و همکاری که در روز تحلیف هم اشاره کردم و گفتم، استقلال مجلس لازم‌الاجرا است و مجلس در راس امور قرار دارد و ما در این موضوع حق مماشات کردن با هیچ کسی را نداریم.

قالیباف اظهار داشت: دولت باید با قدرت کارش انشالله جلسات مجلس که فردا تمام شد، انجام دهد.

وی ادامه داد: حداقل من ۴۰ سال کار اجرایی انجام دادم و خدمتگزار مردم هستم لذا دوستان بدانند  مهم‌ترین موضوع دغدغه مردم و نمایندگان است، مردم باید از سلامت و اقتصاد اطمینان حاصل کند، وزیران پیشنهادی در حوزه معیشت، اقتصاد و سلامت مردم بدانند وظیفه دارند دغدغه‌های مردم را رفع کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز