خبرگزاری کار ایران

صدیف بدری در نظق میان‌دستور:

مردم تشنه عدالت، شفافیت، فسادستیزی و کارایی هستند

مردم تشنه عدالت، شفافیت، فسادستیزی و کارایی هستند
کد خبر : ۱۰۹۴۲۹۳

نماینده مجلس یازدهم در صحن علنی مجلس گفت: مردم تشنه عدالت، شفافیت، فسادستیزی و کارایی هستند؛ مردمی که از فرافکنی، بازی با کلمات، خویشاوندسالاری و فساد سیستماتیک به تنگ آمده‌اند و همه امیدشان به دولت مردمی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ صدیف بدری نماینده اردبیل و نمین و نیر مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور در صحن علنی امروز مجلس اظهار داشت: در شرایطی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را پشت سر گذاشتیم است که فشار حداکثری خارجی از یک سو و سوءمدیریت‌های داخلی از یک سوی دیگر عرصه‌های سیاسی و اجتماعی داخلی را آشفته کرده که به روزنه امیدی برای دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تبدیل شده است تا بلکه بتوانند پشتوانه مردمی نظام را هدف قرار دهند و با ایجاد جنگ روانی و استفاده از جنبه‌های غیر اخلاقی مردم را در حضور صحنه دلسرد کنند. هرچه داشتند در این مدت انجام دادند اما مردم فهیم ما در روز ۲۸ خرداد ماه کاری کردند، کارستان.

وی افزود: ملت قهرمان با حضور در پای صندوق‌های رای علیرغم تمامی مسائل و مشکلات و معضلات موجود در برابر این هجمه دشمنان استادند و نسخه بدخواهان را در هم پیچیدند.

نماینده مجلس یازدهم تاکید کرد: از آقای قالیباف که در سال‌های اخیر تحت هجمه‌های شدید و ناجوانمردانه قرار داشتند اما بدون توجه به حواشی موجود با آرامش و متانت کل تمرکز خود را بر مدیریت عالمانه خانه ملت و خدمت به نظام و مردم و دفاع از این سنگر مقدس قرار دادند، و همچنین در موسم انتخابات ریاست‌جمهوری نیز همچون چهار ساله با اقدامی انقلابی و اخلاق مدارانه زمینه خلق زمینه باشکوه از حضور ملت را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم همچنین از حضور آقای قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی در انتخابات که نشان دادند دغدغه‌ای جز اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولتی پویا کارآمد و جهادی ندارند نیز تشکر می‌کنم.

وی با تبریک به رئیس بیان داشت: آقای رئیسی جنابعالی منتخب مردمی هستید که تشنه عدالت، شفافیت، فسادستیزی و کارایی هستند؛ مردمی که از فرافکنی، بازی با کلمات، خویشاوندسالاری و فساد سیستماتیک به تنگ آمده‌اند و همه امیدشان به دولت مردمی است که با سرلوحه قرار دادن شایسته‌سالاری درها را باز کند و با  تشکیل کابینه کارآمد، متخصص، جهادی روند معیوب امور را به نفع مردم تغییر دهد.

نماینده اردبیل افزود: به نمایندگی از مردم استانی که از تبعیض و بی عدالتی به تگ آمده‌اند می‌خواهم که با توزیع عادلانه که مطالبه اصلی ما است، تبعیض و نگاه جزیره و تنگ‌نظر آن رفع و شاهد تحقق امنیت پایدار در اقصا نقاط کشور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استان اردبیل چشم انتظار تحقق منطقه آزاد تجاری است که می‌تواند نقش جمهوری اسلامی را در معادلات منطقه قفقاز پررنگ‌تر کند.

بدری توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی استان را از دیگر مطالبات حوزه انتخابی خود دانست و گفت: از بهره‌برداری راه آهن ۱۶ ساله و ادامه آن مغان، تا توسعه بزرگراهیِ جاده‌های تنگ و تاریک از دیگر مطالبات ما است. ما امیدوارم خوش بینی ایجاد شده در سطح جامعه با تشکیل جامعه کارآمد و قوی در اسرع وقت رنگ واقعیت به خود بگیرد و با تعامل مسئولانه دولت و مجلس شاهد ایرانی آباد و آزاد باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز