خبرگزاری کار ایران

دانشگاه آزاد بجنورد:

مصوبه‌ای برای دعوت از جلیلی در شورای نظارت دانشگاه به تصویب نرسیده است

کد خبر : ۱۳۲۷۸۱

هیچگونه مصوبه‌ای مبنی بر دعوت از شخصیت‌های سیاسی - اسلامی در شورای فرهنگی و شورای نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به تصویب نرسیده است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در پی درج اخباری درباره لغو سخنرانی سعید جلیلی در این واحد دانشگاهی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در پی درج اخباری درباره لغو سخنرانی سعید جلیلی اطلاعیه‌ای صادر کرد و ضمن استقبال از حضور و سخنرانی شخصیت‌های سیاسی - اسلامی اعلام کرد: هیچگونه مصوبه‌ای مبنی بر دعوت از شخصیت‌های سیاسی - اسلامی در شورای فرهنگی و شورای نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به تصویب نرسیده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

از آنجا که با توجه به سیاست اعتدال دانشگاه آزاد اسلامی و هیات رئیسه جدید همواره زمینه حضور و ایراد سخنرانی و نیز بیان دیدگاه‌های شخصیت‌های سیاسی - اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طور برابر در واحدهای دانشگاهی فراهم است؛ لیکن به دلیل زمان و مهلت مطالعه آزاد دانشجویان جهت امتحانات پایان ترم و ضرورت ایجاد تمرکز و فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر امتحانات دانشجویان در این ایام، هیچگونه مصوبه‌ای مبنی بر دعوت از شخصیت‌های سیاسی - اسلامی در شورای فرهنگی و شورای نظارت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به تصویب نرسیده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز