خبرگزاری کار ایران

طائب در سالگرد شهدای اقتدار موشکی سپاه:

شهید طهرانی‌مقدم در مسیر شهدای کربلا گام گذاشت

کد خبر : ۱۲۰۳۴۲

شهدای جنگ تحمیلی و شهدای بعد از آن راه و روش شهدای کربلا را ادامه دادند و همانطور که یاران امام حسین(ع) قصد حفظ و حراست از ساحت مقدس امام معصوم(ع) را داشتند، آن‌ها نیز از انقلاب و رهبر خود دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: شهدای اقتدار موشکی سپاه و سردار سرلشکر شهید طهرانی مقدم ادامه‌دهندگان راه کربلا بودند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهدای اقتدار موشکی سپاه و سرلشکر شهید حسن طهرانی‌مقدم که امروز برگزار شد، گفت: محفل و مجلسی که برای شهدای جنگ تحمیلی و شهدای پس از آن همچون شهدای اقتدار موشکی سپاه و همچنین سرلشکر شهید طهرانی مقدم برگزار می‌شود چیزی از مجالس عزای امام حسین(ع) کم ندارد.
وی ادامه داد: محفل عزای امام حسین(ع) دو خصیصه عمده دارد، نخست اینکه برکت گریه برای امام(ع) را به همراه دارد و خصیصه دوم این است که شخصیت امام حسین(ع) را به ما می‌شناساند.
طائب افزود: در مجالس امام حسین(ع) شخصیت امام(ع) را بازگو می‌کنیم تا بتوانیم از این امام بزرگ الگویی برای خود بسازیم و با فهم راه و مسیر حضرت اباعبدالله، مسیر نیل به تکامل را بیابیم.
رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: مراسم گرامیداشت شهدایی همچون شهید حسن طهرانی مقدم و یاران با وفای وی نیز از جنس محافل عزای امام حسین(ع) است چراکه راه آن‌ها دقیقاً با‌‌ همان ماهیت و هدف بود.
طائب گفت: اساساً در طول تاریخ هر حرکتی که خالصانه و برای خدا باشد و همچنین تحت نظر امام زمان انجام گیرد پیوستی به واقعه کربلا محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: شهدای جنگ تحمیلی و شهدای بعد از آن راه و روش شهدای کربلا را ادامه دادند و همانطور که یاران امام حسین(ع) قصد حفظ و حراست از ساحت مقدس امام معصوم(ع) را داشتند، آن‌ها نیز از انقلاب و رهبر خود دفاع کردند.
طائب یادآور شد: در جنگ تحمیلی هدف دشمنان وارد کردن خدشه به ساحت نائب امام زمان(عج) بود و رزمندگان اسلام نیز با جان و دل از امام و رهبر انقلاب خود دفاع کردند.
رئیس قرارگاه عمار افزود: دشمنان بعد از امام راحل(ره) در صدد خدشه‌دار کردن جایگاه مقام معظم رهبری برآمدند ولی به فضل خدا باردیگر ناامید شدند.
وی ادامه داد: دشمنان همواره درصدد صدمه زدن به ساحت مقدس امام زمان(عج) هستند و از آنجایی که حضرت ولی عصر(عج) از دیدگان پنهان است، آن‌ها در سودای صدمه زدن به جایگاه نائب امام زمان(عج) هستند.
رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: تجمع هر ساله برای شهید طهرانی مقدم مثل تجمع هر ساله برای اقامه عزای امام حسین(ع) و یاران باوفای حضرت است و‌‌ همان اندازه اجر و قرب دارد. چون این شهید بزرگوار نیز از راه و روش حضرت اباعبدالله پیروی می‌کرد.
طائب خاطرنشان کرد: سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم از جمله افرادی بود که خدا به وجود وی برکت داده بود، در تعالیم دینی چیزی که برکت را افزون می‌کند شکر نعمت است و شکرگذاری از مؤلفه‌های شخصیتی بارز شهید طهرانی مقدم بود.
وی توضیح داد: شهید طهرانی مقدم هربار که آزمایشی را با موفقیت انجام می‌داد و پله‌ای به پیش می‌رفت به شکرانه این موفقیت زیارت عاشورا می‌خواند و در برابر نعمت خدا تواضع داشت.
طائب در پایان یادآور شد: در مجموعه تحت نظر سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم چیزی به نام تکبر و خودبینی وجود نداشت و آن‌ها هر آنچه که بود را از فضل و لطف خدا می‌دانستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز