خبرگزاری کار ایران

امام جمعه اهل سنت سراوان در مراسم سالگرد شهدای وحدت:

پیروی از ولایت نجات بخش ما از مهلکات است

کد خبر : ۱۱۴۲۹۳

تمام تلاش دشمن معطوف به ایجاد تفرقه و اختلافات قومی و مذهبی در میان مردم است / سپاه در منطقه جنوب شرق محبوب دلهاست.

امام جمعه اهل سننت شهرستان سراوان گفت: آنچه امروز موجب ایستادگی ما در برابر سخت ترین دشمنان شده است و ما را از مهلکات نجات می‌دهد پیروی از خط رهبری می باشد.

به گزارش ایلنا؛ مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در مراسم سالگرد شهادت سرداران شهید شوشتری، محمد زاده، میرزایی، آقاسی زاده و شهدای وحدت با بیان اینکه برای ما افتخاری است در چنین مراسم باشکوهی که برای سرداران عزت آفرین این کشور در شهر مقدس مشهد برگزار شده حضور داریم گفت: تعریف و تمجید از مقام والای شهدا کار ما نیست بلکه تعریف آنها را خداوند در آیات قرآن بیان فرموده است چنین که آنان مقربین درگاه الهی بوده و نزد پروردگار خود روزی می خورند.

مولوی ساداتی با بیان اینکه سردار شهیدان وحدت سردار شوشتری و سردار محمد زاده وحدت عملی را که با امکانات و تجهیزات و انواع وسایل فیزیکی نمی توان به دست آورد با خون خود شکل دادن گفت: الفت و محبتی که سردار شوشتری در دل مردم کاشت و وحدتی که به وجود آورد چیزی جز استقامت و پایمردی در راه اسلام و فرمان ولایت و رهبری نیست.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با تاکید بر اینکه آنچه امروز ما را از مهلکات نجات می دهد پیروی از خط رهبری است گفت: مصوونیت کشور ما از همه مشکلات و بلایا درسایه ولایت مقام معظم رهبری و اطاعت از معظم له شکل گرفته است و موجب شده ملت غیور ایران اسلامی بتوانند تا به امروز در برابر سخت ترین دشمنان ایستادگی و مقابله کنند.

وی عزت و استقلال امروز را ثمره و نتیجه خون شهدا دانست و تصریح کرد: امروز ما مشکلی به نام شیعه و سنی نداریم و در مقابل دشمنان سرسخت خود پشتیبان یک ولی فقیه اسلام شناس و زمان شناس هستیم که این موضوع افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز تمام تلاش دشمن معطوف به ایجاد تفرقه و اختلافات قومی و مذهبی در میان مردم است؛ پیشنهادات نظام جمهوری اسلامی ایران برای اداره نظام جهانی پیشنهادی مسالمت آمیز است مولوی ساداتی افزود: افتخار میکنیم که با اتحاد، وحدت و همدلی در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی زندگی میکنیم و این نعمت بزرگ را باید قدر بدانیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در پایان با تاکید براینکه سپاه در منطقه جنوب شرق محبوب دلهاست گفت: سردار شوشتری در میان مردم منطقه اعتمادی را به وجود آورد که تا به امروز یاد و نام ایشان در میان مردم و در منطقه جنوب شرق کشور به نیکی برده می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز