خبرگزاری کار ایران

آیت الله العظمی وحید خراسانی:

حرکات مسئولان باید با استفاده از علم و آگاهی صورت گیرد

کد خبر : ۱۱۰۰۰۱

در دانشگاه‌ها باید دو علم خداشناسی و امام زمان‌ شناسی به دانشجویان آموخته شود چرا که این دو مقوله کلید همه ابواب خواهند بود.

ایلنا: یکی از مراجع تقلید شیعه در قم در دیدار با سرپرست وزارت علوم گفت: همه حرکات مسئولان باید با استفاده از علم و آگاهی و فکر صورت گیرد. اگر این موارد رعایت شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم آیت الله العظمی وحید خراسانی صبح امروز در دیدار با دکتر جعفر توفیقی سرپرست وزارت علوم ضمن آرزوی توفیق برای مسئولان جدید وزارت علوم اظهار داشت: هر شخصی که متعلق به هر کاری است باید در آن جایگاه قرار گیرد چرا که آن فرد آن کار را می‌شناسد.

وی با بیان اینکه همه حرکات مسئولان باید با استفاده از علم و آگاهی و فکر صورت گیرد، گفت: اگر این موارد رعایت شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

این مرجع تقلید در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولیت‌های کشور بایستی در دست افرادی باشد که دو مقوله علم و امانت را در کنار هم دارند، گفت: اگر این دو مقوله با هم در مسئولان ما وجود داشته باشد بسیاری از مشکلات کشور وجود نخواهد داشت.

آیت الله وحید خراسانی افزود: باید معیار کارها در کشور علم و ایمان در کنار هم باشد چرا که فقدان هر یک از این دو فسادآور خواهد بود.

وی خطاب به سرپرست وزارت علوم گفت: در دانشگاه‌ها علم و ایمان را با هم تقویت کنید. چرا که انفکاک این دو مقوله از یکدیگر نقطه فسادآور خواهد بود. از این رو باید تلاش کنیم که هم علم و ایمان دانشجویان با هم بالا برود.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: در دانشگاه‌ها باید دو علم خداشناسی و امام زمان‌ شناسی به دانشجویان آموخته شود چرا که این دو مقوله کلید همه ابواب خواهند بود.

این مرجع تقلید در پایان سخنان خود با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و شخصیت دکتر روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: دکتر روحانی آدم خوبی است و تعادل را در کارها رعایت کرده و میزان دارد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز