خبرگزاری کار ایران

سردار رمضان شریف در جمع خبرنگاران:

بخشی از موفقیت‌های سپاه مدیون فعالیت‌های آیت‌الله طاهری است

کد خبر : ۱۰۴۹۵۵

فعالیت‌های آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی سنگ بنای خوبی برای ادامه کارهای آموزشی و تربیتی در سپاه پاسداران بود و شاید یکی از موفقیت‌هایی که در حوزه سپاه به دست آمد، ناشی از فعالیت‌های این عالم عالیقدر بود.

سردار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران در حاشیه مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در جمع خبرنگاران درباره ویژگی‌های شخصیتی این عالم بزرگ کشور گفت: ایشان توجه ویژه‌ای به مباحثتربیتی و آموزشی پاسداران در زمانی که نماینده امام در سپاه بودند، داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رمضان شریف گفت که فعالیت‌های آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی سنگ بنای خوبی برای ادامه کارهای آموزشی و تربیتی در سپاه پاسداران بود و شاید یکی از موفقیت‌هایی که در حوزه سپاه به دست آمد، ناشی از فعالیت‌های این عالم عالیقدر بود.

رمضان شریف تاکید کرد: مسئولیت‌هایی که شخصیت‌های مذهبی مانند آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی در فرماندهی سپاه داشتند، پایه‌گذار کارهای آموزشی و تربیتی و فرهنگی بود که به نوعی راه امام(ره) را در نمایندگی ایشان ادامه دادند.

وی افزود: شاید یکی ازشخصیت‌های چشمگیری که سپاه پاسداران مدیون آن است، مرحوم آیت‌الله طاهری خرم آبادی است چرا که مسیر اهل بیت را ادامه داده‌اند و به دنبال آن مردان فعال در عرصه سپاه با همین ادبیات آموزش خواهند دید.

به گفته رمضان شریف، مرحوم آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی از شخصیت‌های مذهبی و انقلابی بودند که از نظر کارهای علمی و تحقیقی و پژوهشی فعالیت‌های بزرگ و تأثیرگذاری داشته‌اند.

وی یادآور شد: ایشان همیشه خود را با مناسبات و پیشرفت‌های جامعه به روز کرده و در این راستا به یاد ندارم که دو سخنرانی ایشان مانند هم و تکراری باشد و همیشه درباره مسائل روز جامعه و جوانان صحبت می‌کردند و سعی کردند که در زمان حاضر حضور داشته باشند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز