خبرگزاری کار ایران

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان سمنان؛

هدف قانون‌گذار، سهولت دسترسی مردم به خدمات و کاهش هزینه است

هدف قانون‌گذار، سهولت دسترسی مردم به خدمات و کاهش هزینه است
کد خبر : ۲۵۴۱۳۹

هدف قانون گذار سهولت دسترسی مردم به خدمات، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی‌ و رئیس کارگروه دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت استان در جلسه کارگروه دفا‌تر پیشخوان دولت اظهار داشت: براساس تکلیف قانونی برنامه پنجم باید کلیه خدمات اجرایی قابل برون سپاری ازدستگاه‌ها منفک و به دفا‌تر پیشخوان دولت واگذار شود.

به گزارش ایلنا، همتیان افزود: خدمات در دفا‌تر پیشخوان دولت، توسط مردم دریافت می‌شوند و با همت و تلاش دبیرخانه کار گروه پیشخوان دولت ۵۹ دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان سمنان مشغول به‌کار هستند که۲۷۰خدمت ۲۲ دستگاه اجرایی را ارائه می‌دهند و با تفاهم نامه‌ای که انجام شده ۲۰۰خدمت دیگر قابل افزایش می‌باشد که همچنان امیدواریم سطح خدمات را افزایش بدهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان اظهار داشت: هدف قانون گذار سهولت دسترسی مردم به خدمات، کاهش هزینه‌ها، جلوگیری از اتلاف وقت است.

وی با اشاره به پراکندگی و گستردگی استان اظهار داشت: سعی کردیم استقرار دفا‌تر پیشخوان با چارچوب(به ازای هر ده هزار جمعیت یک دفتر پیشخوان) انجام شود و با افزایش خدمات در دفا‌تر پیشخوان باید دفا‌تر را افزایش دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان بیان داشت: فرمانداران نیز نظارت بیشتری بر عملکرد دفا‌تر پیشخوان دولت داشته باشند و این جلسه مقدمه‌ای بر تشکیل کارگروه شهرستانی با ریاست فرماندار باشد.

وی افزود: فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نظارت و ارزیابی در ارائه خدمات دفا‌تر پیشخوان دولت داشته باشند.

ارسال نظر