خبرگزاری کار ایران

تاثیر باورنکردنی ماده‌ اکتیو‌ cube3 در جوانسازی پوست

تاثیر باورنکردنی ماده‌ اکتیو‌ cube3 در جوانسازی پوست
کد خبر : ۱۵۰۱۷۶۲

بررسی اثرگذاری cube3 نشان می‌دهد این عنصر کلیدی در محصولات آرایشی و بهداشتی اثری خیره‌کننده بر جذب آب دارد. پزشکان متخصص پوست و مو با تاکید بر اثرگذاری چشمگیر Cube3 معتقدند که وجود کرم های آبرسان دارای ترکیب cube3 می تواند قدرت حفظ رطوبت پوست را تا چند برابر افزایش دهد.

«مهری آقاگلی‌زاده» دکترای پزشکی حرفه‌ای و متخصص پوست و مو گفت‌وگویی کوتاه دربارۀ خواصcube3  انجام داده که در ادامه آن را می‌خوانید. 

آقاگلی‌زاده دربارۀ این باور قدیمی که استفاده از ترکیب cube3 در کرم‌ها و سرم‌های آب‌رسان باعث می‌شود پوست هزار برابر وزن خود آب نگه دارد، می‌گوید:

 این ادعا دقیقاً به معنی واقعی هزار برابری نیست؛ ولی قطعا اسید هیالورونیک میتواند رطوبت را حفظ کند و از دست دادن رطوبت را کاهش دهد. یکی از رایج‌ترین مواد موجود در محصولات مراقبت از پوست که چین وچروک و لکه‌های تیره را از بین می برد، اکتیو cube3 است و تا کنون هم نتیجه‌ای غیر از این دیده نشده است. علاوه بر این بافت سبکی که این محلول دارد باعث هیدراته شدن پوست و ایجاد طراوت بیشتری در آن می شود.

 او در بخش بعدی صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا محصولات مراقبت از پوست واقعاً می‌توانند اثرات پیری را کاهش دهند، می‌گوید: «ترکیب اکتیوهای CUBE3 از اسید هیالورونیک همه این ویژگی‌ها را در خود دارد که هم زمان آب‌رسانی، تغذیه و کلاژن‌سازی را انجام دهد  و همچنین  چین و چروک‌ها را رفع کند و خاصیت کشسانی پوست را بالا ببرد.

در حال حاضر صنایع زیبایی با افزودن ترکیب اکتیو cube3 به محصولاتی مانند کرم‌های مرطوب کننده و آب‌رسان‌ها رضایت بیشتر مشتریان خود را کسب کرده‌اند و همین ویژگی باعث شده تا در محصولات بیشتری مانند فیلرها، اسپری آب و سرم‌های خالص از آن استفاده شود.

 گفتنی است ترکیب اکتیو cube3 در نمونه‌های ایرانی سرم‌ها و کرم‌های آب‌رسان دیده نشده است؛ اما این ترکیب در نمونه‌های خارجی وجود دارد که باعث افزایش قدرت آب‌رسانی به پوست تا چند برابر نمونه‌های فاقد این ترکیب می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز