خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳

فال حافظ متولدین هر ماه - چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
کد خبر : ۱۴۸۷۲۶۶

فروردین

امروز موضوعی ذهنتان را به خود مشغول کرده که نیاز به بیان آن داربد. تعلل در بیان این افکار به بهانه صبر برای زمان مناسب، ممکن است فرصت ابراز آنها را به طور کامل از بین ببرد. اگرچه ممکن است بیان آنها با واکنش دلخواهتان روبرو نشود، اما زمینه را برای گفتگو و رسیدن به تفاهم فراهم خواهد کرد. امروز از مخالفت دیگران هراسی ندارید و برای مقابله با آنها آماده هستید. با این حال، بهتر است احتیاط کنید، زیرا ممکن است فردی که شما را دشمن می‌دانید، در واقع دوست خیرخواهی باشد که قصد کمک به شما را دارد. در حال حاضر از روابط عاشقانه خود رضایت دارید و به آینده‌ای روشن با عشق زندگی‌تان امیدوار هستید. با این حال، برای مطرح کردن بحث ازدواج هنوز زود است. امروز هدیه‌ای دریافت خواهید کرد که از نظر معنوی برای شما ارزشمند خواهد بود، حتی اگر ارزش مادی چندانی نداشته باشد. اگر در حال برنامه‌ریزی برای معامله یا انجام کار جدیدی هستید، در انجام آن تعلل نکنید و فرصت را از دست ندهید. حفظ آرامش: در شرایط سخت، آرامش و خونسردی خود را حفظ کنید.

اردیبهشت

امروز کلماتتان وزنی دوچندان یافته و با نفوذی عمیق در مخاطب، اثرات شگفت انگیزی بر جای می‌گذارند. در طول روز گویی فرشته های بخت و اقبال در مسیرتان پرواز می‌کنند و فرصت های فوق العاده ای را پیش روی شما قرار می‌دهند. شرکت در فعالیت های اجتماعی، حضور در رویدادها و یا حتی یک مهمانی ساده، می‌تواند دریچه‌ای نو به سوی موفقیت و پیشرفت بگشاید. از این فرصت ها برای نشان دادن توانایی ها و استعدادهای خود به دیگران استفاده کنید. مراقب باشید که احساسات خود را به طور کامل و بدون مدیریت بروز ندهید. هیجانات افراطی و عدم کنترل احساسات می تواند باعث سوء تفاهم و برداشت نادرست دیگران از شما شود و به عنوان نقطه ضعفی در شخصیتتان تلقی گردد. انجام کارهای تکراری و یکنواخت می تواند مانند زنجیری نامرئی روح شما را در بند بکشد و خلاقیت و شادابی را از وجودتان ربوده، به تاریکی و کسالت فرو ببرد. هوشیاری و ذکاوت ذاتی شما یاریگر شماست تا دریابید که چه چیزی برایتان بهتر است و چه مسیری شما را به سوی خوشبختی و شکوفایی رهنمون می کند.

خرداد

امروز دریچه‌ای نو به روی شما گشوده می‌شود و درک می‌کنید که گاه اتکا به احساسات و شهود می‌تواند در مسیر کسب دانش و معرفت، راهگشاتر از اتکا به عقل صرف و منطق خشک باشد. از جمود تفکر منطقی خود رها شوید و به ندای قلبتان گوش فرا دهید. امروز احتمال بروز تنش و چالش در روابطتان وجود دارد. مراقب باشید که با بی‌احتیاطی و تندخویی، صلح و صفا را به خصومت و جدل تبدیل نکنید. نسبت به رفتار و گفتار اطرافیانتان حساسیت بیش از حد نشان ندهید. به یاد داشته باشید که حل برخی مسائل زمان‌بر است و شکیبایی در این مسیر، فضیلتی ارزشمند است. از تلاش دست نکشید و اجازه دهید گذر زمان، پیچیدگی‌های مشکل را تلطیف کند و راه حلی مناسب پیش رویتان قرار دهد. نگرانی‌ها و دغدغه‌های ذهنی خود را نادیده نگیرید. شجاعت به خرج داده و با آن‌ها روبرو شوید. به جای غرق شدن در اضطراب، به دنبال راه‌حلی منطقی و کارآمد باشید. وفاداری در عشق، کلید رسیدن به آرامش و خوشبختی است. تردیدها و دودلی ها را کنار بگذارید و با قاطعیت و صداقت مسیر خود را در عشق پیش ببرید.

تیر

امروز قلمرو ستاره‌ها حاکی از آن است که ابتکار عمل و پویایی کلید گشایش بخت و اقبال شما خواهد بود. منتظر ماندن برای اینکه فرصتی از راه برسد و یا اینکه دیگری قدم اول را بردارد، سودی به حال شما نخواهد داشت. انرژی نهفته در وجودتان شما را به سوی فعالیت و کار سوق می‌دهد. این اشتیاق درونی را دست کم نگیرید و از آن به عنوان نیروی محرکه‌ای برای پیشرفت و تعالی خود استفاده کنید. کارهای زیادی در انتظار انجام شدن هستند. از جای خود بلند شوید و دست به کار شوید. اما به یاد داشته باشید که شما مجبور نیستید تمام بار مسئولیت‌ها را به تنهایی بر دوش بکشید. برخی از وظایف را به دیگران واگذار کنید تا سرعت پیشرفت خود را افزایش دهید. همچنین ذهن خود را برای ایده‌های جدید باز نگه دارید. اگر کسی با پیشنهادی خلاقانه نزد شما آمد، پیش از آنکه به طور کامل آن را بررسی کنید، آن را رد نکنید. ستاره‌ها در این روز به شما نویدبخش فرصت‌های جدید و موفقیت‌هایی هستند که در انتظار کسانی است که با شجاعت و ابتکار عمل گام برمی‌دارند.

مرداد

امروز احتمالات و موقعیت‌های جدیدی در مسیرتان قرار خواهند گرفت که اگر با ذهنی باز و پذیرا آنها را بپذیرید، شگفت‌زده خواهید شد. این روز فرصتی طلایی برای رها کردن قضاوت‌ها و پیش‌داوری‌ها در مورد دیگران و تمرکز بر روی جنبه‌های مثبت آنهاست. با نگرشی مثبت و اجتماعی به افراد و اتفاقات اطرافتان نزدیک شوید و از شوخ‌طبعی خود برای ایجاد فضایی صمیمی و دلنشین استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هیچ مشکلی بزرگتر از آن نیست که نتوانید از عهده آن برآیید. با اعتماد به نفس و نگرشی واقع‌بینانه به چالش‌ها و موانع پیش رویتان نگاه کنید و در صورت نیاز از دیدگاه‌های دیگران برای حل آنها بهره‌مند شوید. کلماتی که امروز به کار می‌برید، قدرتی شگفت‌انگیز در تاثیرگذاری بر اطرافیانتان دارند. در انتخاب کلمات خود دقت کنید و از زبان مناسب و محترمانه استفاده کنید تا ناخواسته کسی را از خود دلخور نکنید و یا پیامی اشتباه به او منتقل نکنید. امروز تصمیمات شما قاطع و غیرقابل تغییر هستند و هیچ کس به راحتی نمی‌تواند شما را از مسیرتان منحرف کند. به اعتماد به نفس خود ایمان داشته باشید و با شجاعت و عزم راسخ به دنبال اهداف و آرزوهایتان بروید.

شهریور

امروز قلمرو ستارگان بر اهمیت تعادل در روابط تاکید می‌کند. عشق و محبت عنصری ضروری در هر رابطه‌ای است، اما نباید به بهای فداکاری بی‌حد و حصر و نادیده گرفتن ارزش‌های خود تمام شود. بخشش بی‌منت و یاری رساندن به دیگران از خصایص نیکو و پسندیده است، اما زمانی که این امر به سوء استفاده و عدم قدردانی از سوی طرف مقابل منجر شود، نه تنها سودی به حال شما نخواهد داشت، بلکه احترام و منزلت شما را نیز در نزد او خدشه‌دار خواهد کرد. به یاد داشته باشید که شما نیز دارای ارزش و احترام هستید و شایسته دریافت محبت و توجه متقابل در هر رابطه‌ای هستید. برای خودتان ارزش قائل شوید و از هدر رفتن بی‌رویه انرژی و محبتتان خودداری کنید. مدتی است که تمرکز خود را صرف امور دیگران کرده‌اید و شاید اکنون زمان آن فرا رسیده باشد که تغییری در این رویه ایجاد کنید.  اگر احساس می‌کنید که نیاز به تنهایی و استقلال دارید، ترسی از تجربه آن نداشته باشید. گاه تنهایی فرصتی برای خودشناسی و تمرکز بر نیازها و خواسته‌های خود فراهم می‌کند و می‌تواند قدرت و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

مهر

امروز شرایط کیهانی نیاز شما به خلوت و تنهایی را به وضوح نشان می‌دهد. احساس خستگی و نیاز به تجدید قوا شما را به سوی انزوا و دور شدن از تعاملات اجتماعی سوق می‌دهد. اما  شرایطی برای شما پیش خواهد آمد که مجبور به همکاری با افرادی خواهید بود که شاید تمایل چندانی به معاشرت با آنها نداشته باشید. حضور در جمع آنها ممکن است حس ناخوشایندی در شما ایجاد کند. با این حال، شما فردی قوی و قاطع هستید و به خوبی از خود و حریمتان محافظت خواهید کرد. به هیچ کس اجازه نخواهید داد که شما را آزار دهد یا به آرامش شما خدشه‌ای وارد کند. به دنبال راه‌هایی برای اثبات توانایی‌ها و مهارت‌های خود به عنوان عضوی ارزشمند از گروه باشید. شما از دو رنگی و بی‌وفایی بیزارید و خواهان صداقت و وفاداری در روابط خود هستید. انتظار دارید که دیگران نیز با شما رفتاری مشابه داشته باشند.  زندگی فقط کار و تلاش نیست. محدود کردن خود به انجام وظایف و نادیده گرفتن نیازهایتان، نه تنها سودی به حال شما نخواهد داشت، بلکه در طولانی‌مدت می‌تواند منجر به فرسودگی و افسردگی شما شود.

آبان

امروز روزی سرشار از اعتماد به نفس، قدرت اراده و فرصت‌های طلایی در پیش دارید. اجازه ندهید که هیچ چیز یا هیچ کس شما را آزار دهد و به مسیر درست خود ایمان داشته باشید. اراده‌ی محکم و عادت‌های مثبت شما در این روز که اوضاع آشفته و تصمیم‌گیری دشوار است، یاری‌گر شما خواهند بود. از این فرصت استفاده کنید و از موقعیت‌هایی که دیگران رها کرده‌اند، به نفع خود بهره ببرید. احتمال دارد که امروز در مرکز توجه قرار بگیرید. اما این امر برای شما آزاردهنده نخواهد بود، چرا که به خوبی می‌دانید چه باید بکنید و چه باید بگویید. در واقع، مورد توجه قرار گرفتن توسط دیگران برای شما خوشایند نیز خواهد بود. احساساتی که نسبت به شخص خاصی دارید کاملاً درست و واقعی هستند. اما اگر بخواهید فقط بر اساس احساسات خود رفتار کنید، ممکن است رابطه‌ی شما با او دچار آشفتگی‌های بیشتری شود. کنترل احساساتتان و اتخاذ تصمیمات عاقلانه می‌تواند سیاستی کاملاً معقول و کارآمد در این روز باشد. از لذت بردن از زندگی غافل نشوید. زمانی را برای خودتان و علایقتان اختصاص دهید.

آذر

امروز قلمرو ستارگان نشان می‌دهد که خانواده‌ی شما در حال تلاش برای متقاعد کردن شما به تجدید نظر در برخی از برنامه‌های بلندمدتتان هستند. نیازهای آنها در حال تغییر است و شما هنوز راه حلی مناسب برای سازگاری با این شرایط جدید پیدا نکرده‌اید. احساس دوگانگی و کشمکش درونی شما را در بر گرفته است. از یک سو، جنبه آرام و منطقی وجودتان به صبر و خویشتن‌داری دعوت می‌کند، و از سوی دیگر، جنبه قاطع و جنگجوی شما خواهان ایستادگی و دفاع از نظراتتان است. برای غلبه بر این کشمکش، از اقدامات عجولانه و واکنش‌های تهاجمی به تحریکات دیگران خودداری کنید. صبوری و سنجیدگی را پیشه کنید و با گفتگو و تفاهم به دنبال راه حلی مناسب برای همه باشید. اگر قصد سفر یا نقل مکان دارید، چند روزی آن را به تعویق بیندازید. فردی در مورد شما اشتباهی کرده است، اما خجالت از بیان آن دارد. شما نیز به روی او نیاورید و با گذشت و بزرگواری، روابطتان را مانند سابق حفظ کنید. فردی به موقع و در زمانی که به شدت به آن نیاز دارید، به شما کمک خواهد کرد. قدردان این یاری باشید و از آن به بهترین نحو استفاده کنید.

دی

امروز در تقابل با چالشی احساسی قرار خواهید گرفت. شما که معمولاً سعی می‌کنید احساسات خود را از کارتان جدا نگه دارید، در این روز قادر به سرکوب عواطف خود نخواهید بود. به جای مبارزه با احساسی که نمی‌توانید آن را شکست دهید و هدر دادن انرژی خود، به ندای قلبتان گوش فرا دهید و اجازه دهید احساسات درونیتان برایتان تصمیم بگیرند. اعتماد به حس ششم شما در این روز می‌تواند راهگشای مسیرتان باشد. روحیه‌ی ماجراجویانه‌ای در شما بیدار شده است. میل به انجام کارهای جدید یا انجام کارهای قدیمی با روش‌های نوآورانه در شما وجود دارد. اگر با احتیاط و سنجیدگی عمل کنید، درس‌های ارزشمندی در انتظار شما خواهد بود. بیش از حد درگیر مشکلات دیگران نشوید. این امر نه تنها به نفع شما نیست، بلکه می‌تواند روحیه‌ی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد. از ایفای نقش دائمی فرشته نجات خودداری کنید و به خودتان نیز توجه کافی داشته باشید. این روزها پس‌انداز و صرفه‌جویی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است. از منابع مالی خود به درستی استفاده کنید و برای آینده‌ی خود برنامه‌ریزی داشته باشید.

بهمن

امروز با حقایقی غیرمنتظره روبرو خواهید شد. مشکلاتی که در گذشته تصور می‌کردید حل شده‌اند، همچنان سر جای خود باقی مانده‌اند. اما نگران نباشید، شما از قدرت و آگاهی لازم برای مبارزه با این چالش‌ها و غلبه بر آنها برخوردار هستید. با صحبت و مشورت با فردی که به او اعتماد دارید، می‌توانید در نگرش خود نسبت به این مشکلات تغییراتی ایجاد کنید که به شما در حل آنها کمک خواهد کرد. در خانواده‌ی شما درگیری‌هایی به وجود آمده است. شما در این تردید هستید که آیا باید در این تنش‌ها دخالت کنید یا از آنها دوری کنید. در هر صورت، از جانبداری از هر یک از طرفین خودداری کنید و سعی کنید بی‌طرفانه به این موضوع نگاه کنید. از افکار بلندپروازانه و غیرقابل‌دسترسی دوری کنید. در حال حاضر، شما به کسی دل بسته‌اید که نمی‌تواند شما را به آرزوهایتان برساند. اگر به این رابطه ادامه دهید، فقط منجر به سرخوردگی و افسردگی شما خواهد شد. بهتر است با شجاعت از این رابطه ناسالم خارج شوید و به دنبال فردی باشید که شما را در مسیر رسیدن به آرزوهایتان همراهی کند.

اسفند

امروز برای حل تنش‌های عاطفی، گفتگویی منطقی و عاقلانه به مراتب مفیدتر از داد و فریاد و بحث خواهد بود. شاید در ابتدا تصور کنید که عملکرد شما گویای همه چیز است و نیازی به گفتگوی کلامی نیست، اما طرف مقابل شما سکوت شما را تاب نمی‌آورد و شما را به صحبت وا می‌دارد. امروز بالاخره از تلاش‌های چند هفته‌ی گذشته خود نتیجه می‌گیرید و به موفقیتی که در انتظارش بودید دست پیدا می‌کنید. این موفقیت اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد. از ایجاد دشمنی بیهوده برای خود پرهیز کنید. از کنجکاوی‌های بی‌جا که باعث می‌شود در نظر دیگران سبک جلوه کنید، دوری کنید. به کار خودتان مشغول باشید و در زندگی خصوصی دیگران دخالت نکنید. امروز ممکن است در تعاملات خود با دیگران با چالش‌هایی روبرو شوید، چرا که به نظر می‌رسد آنها بیش از هر چیز به خودشان، برنامه‌ها و خواسته‌هایشان اهمیت می‌دهند. اما سعی کنید صبور و بردبار باشید و از قضاوت دیگران خودداری کنید. به یاد داشته باشید که همه گاهی دچار خودخواهی و غفلت از دیگران می‌شوند. در رونزهای آتی، منتظر شنیدن خبر خوشی درباره یکی از عزیزانتان باشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز