خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان خبر داد:

برگزاری انتخابات دهم مجلس با 737 صندوق رأی در استان زنجان

برگزاری انتخابات دهم مجلس با 737 صندوق رأی در استان زنجان
کد خبر : ۳۴۸۳۵۳

استاندار زنجان گفت: انتخابات هفتم اسفندماه با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی با بیش از 10 هزار عوامل اجرایی و 737 شعبه اخذ رأی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، امروز پنج شنبه (29بهمن) در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم هفتم اسفند ماه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد مردم استان با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

استاندار زنجان ، با تاکید بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای در همان ساعات اولیه گفت: انتخابات یک امر و حادثه ملی است که با همکاری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی و بیش از 10 هزار عوامل اجرایی و 737 شعبه اخذ رای در این راستا فعالیت خواهند کرد.

انصاری، با اشاره به اینکه کوتاهی در زمینه انتخابات از سوی هیچکدام از دستگاه‌های پذیرفته نخواهد شد و در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد، اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی در این راستا باید با بی‌طرفی فعالیت کنند.

استاندار زنجان تاکید کرد: این انتخابات باید بدون تنش و سالم برگزار شود.

انصاری، همچنین یادآورشد: حدود 110 نفر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان زنجان است که هنوز هم آمار دقیق آنها مشخص نیست، از همین رو از آنها می‌خواهیم که قوانین انتخاباتی را در نظر داشته و بر آن اساس فعالیت کنند.

استاندار زنجان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، افزود: در این دو سال شاهد برنامه‌های خوبی بوده‌ایم و شورای اقتصاد برای هر دستگاه مجموعه از کارهای قالب اجرا را مشخص کرده است.

انصاری در پایان سخنان خود، با بیان اینکه سال 95 سر آغاز برای برنامه ششم توسعه است، گفت: امیدواریم با شروع سال جدید نیز این برنامه‌ها پررنگ در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز