خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته اجرایی اچ اس ای در زنجان

ارتقاء مباحث زیست محیطی یکی از اهداف کمیته اچ اس ای است

دبیر کمیته اجرایی اچ اس ای در زنجان گفت: این کمیته به دنبال از بین بردن آثار نامطلوب سنعت و معدن بر محیط زیست است و ارتقاء مباحث زیست محیطی دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، فغفوری، دبیر کمیته اجرایی اچ اس ای در زنجان امروز(24 آذر) در دومین همایش تخصصی محیط زیست، ایمنی در معدن و صنایع معدنی اظهار کرد: محیط زیست یکی از ارکان توسعه جامعه است و توجه به جنبه های ایمنی لازمه دستیابی به توسعه پایدار است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه کمیته اچ اس ای به دنبال کاهش اثرات نامطلوب صنعت و معدن بر محیط زیست و به صفر رساندن آسیب‌ها از طریق ارتقاء ایمنی کارگران است، افزود: یکی از مهمترین اهداف این کمیته ارتقاء زیست محیطی است.

فغفوری توجه به خواسته‌های سازمان‌های ذیربط، رسیدن به توسعه پایدار و و ساختن محیط ایمن، بهبود مستمر و تولید پایدار در واحدهای صنعتی و ایجاد شرایط ایمن را از دیگر اهداف این کمیته عنوان کرد.

به گفته وی، کمک به توسعه فناوری و کاربرد انرژی‌های تجدید پذیر و ارتقاء سلامت نیز در این همایش دنبال می‌شود.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه اولین همایش خرداد سال جاری با بحث محیط زیست در معدن و همایش دوم نیز با موضوع ایمنی در محیط زیست برگزار می‌شود، گفت: همایش سوم نیز تا پایان امسال با موضوع ایمنی و بهداشت، محیط زیست و انرژی برگزار خواهد شد.

فغفوری هدف از این همایش را نزدیک کردن دیدگاه بهره برداران با مسئولان مربوطه در محیط زیست و ایمنی عنوان کرد و افزود: کمک به حل چالش‌های ایمنی و زیست محیطی در معدن و صنایع معدنی، ارتقاء سطح ایمنی در معادن، آشنایی بهره برداران با قوانین زیست محیطی از دیگر اهداف است.

کد خبر : ۳۲۹۹۸۶