خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

قدرت نظامی موجب شده تا قدرت چانه‌زنی سیاسی کشور افزایش یابد

قدرت نظامی موجب شده تا قدرت چانه‌زنی سیاسی کشور افزایش یابد
کد خبر : ۱۹۷۶۲۴

اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل به عنوان رژیمی کودک‌کش صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: جهت‌گیری مسئولان باید برای دین و اخلاق باشد.

به گزارش از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زنجان، با اشاره به ۲۵ شوال، سالروز شهادت امام صادق(ع) اظهار کرد: دسته عزاداری با شکوه مردم زنجان به ویژه طلاب حوزه‌های علمیه با عنوان سربازان محرم در زنجان برگزار شد که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه انتخاب عنوان سربازان محرم، انتخاب شایسته و به جایی برای این عزداری بود، خاطرنشان کرد: حسینی‌ها باید همواره سرباز پا به رکاب امام حسین(ع) باشند.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به اعلام انزجار روحانیون، طلاب و مردم شرکت‌کننده در مراسم سربازان محرم خاطرنشان کرد: این اعلام انزجار از رژیم غاصب اسرائیل به عنوان رژیمی کودک‌کش صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه جنایت‌های این رژیم غاصب با حمایت جدی آمریکا صورت می‌گیرد، افزود: یکی از شروط شناخته شدن کشوری به صورت رسمی مشخص کردن حدود جغرافیایی است که هنوز این رژیم جعلی حدود جغرافیایی خود را مشخص نکرده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه جعلی بودن این رژیم همواره مورد تاکید کرد، افزود: جنایت‌های صهیونیست‌ها در نوار غزه باید پایان یابد.

وی با اشاره به روز صنعت دفاعی کشور از خدمات وزارت دفاع در تقویت و قدرتمند کردن نظام اسلامی در برابر دشمنان مطلوب عمل کرده است.

گزینه‌های روی میز دشمن بی‌اثر است

خطیب جمعه زنجان با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور موجب شده تا گزینه‌های روی میز دشمنان هیچ‌گاه به عمل تبدیل نشود، تصریح کرد: اگر دشمن جرات حمله به ایران را داشت یک ساعت نیز این موضوع را عقب نمی‌انداخت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: قدرت نظامی کشور موجب شده تا قدرت چانه‌زنی در صحنه بین‌المللی افزایش یابد.

آیت‌الله خاتمی با گرامیداشت اول شهریور به عنوان روز پزشک ادامه داد: پزشکان متعهد و دلسوز رسالت مقدس خود را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به دوم شهریور به عنوان آغاز هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت فرصتی است تا کارگزاران نظام اسلامی و مسئولان خدمتگزار خدمات خود را معرفی کنند.

جهت‌گیری مسئولان باید برای دین و اخلاق باشد

این مسئول با بیان اینکه جهت‌گیری مسئولان باید برای دین، اخلاق، عدالت، خدمت و مقابله با استکبار و زورگویان باشد، افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری باید جهت‌گیری مسئولان در این زمینه مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه شش شهریور آغاز دهه کرامت است، ادامه داد: ضروری است دختران جامعه حضرت فاطمه(س) و حضرت معصومه(س) را الگوی خود قرار دهند.

آیت‌الله خاتمی در پایان با تبریک روز کارمند بر ضرورت توجه کارمندان به تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز