خبرگزاری کار ایران

در زنجان صورت گرفت؛

مراسم تجلیل از تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان برگزار شد

مراسم تجلیل از تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان برگزار شد
کد خبر : ۱۷۵۸۴۸

مراسم تجلیل از تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار زنجان برگزار شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال, گفت: قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر افتخار بزرگی است که نصیب زنجان شده است که تیم فوتسال شهرداری زنجان به ارمغان آورده است.

به گزارش ایلنااز زنجان, محسن امین شهردار زنجان در این مراسم با تبریک قهرمانی تیم فوتسال بانوان شهرداری زنجان در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر گفت: باید با تمرینات خوب و مناسب در لیگ برتر قوی و با آمادگی کامل ظاهر شوید.

امین با بیان اینکه در لیگ برتر تیم‌ها در سطح بالاتری بازی می‌کنند که باید تمرینات زیادی داشته باشید تا در سطح ملی بازی کنید، ادامه داد: شهرداری زنجان به همراه شورای اسلامی شهر زنجان آماده حمایت از تیم فوتسال شهرداری زنجان است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه ما تازه وارد لیگ برتر شده‌ایم باید تلاش بیشتری داشته باشیم، بیان کرد: تیم فوتسال شهرداری زنجان ظرفیت بالایی دارد و بازیکنان این تیم می‌توانند در تیم ملی فوتسال بانوان بازی کنند.

وی با بیان اینکه باید در تیم ملی جایگاه مناسبی پیدا کنیم، خاطر نشان کرد: شهرداری زنجان با پشتوانه شورای اسلامی شهر تلاش می‌کند تا فوتسال زنجان را به جایگاه مناسبی برساند.

فریدون اصفهانیان، عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در این مراسم گفت: قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر افتخار بزرگی است که نصیب زنجان شده است که تیم فوتسال شهرداری زنجان به ارمغان آورده است.

وی تصریح کرد: تیم فوتسال شهرداری زنجان آینده درخشانی دارد و امیدوارم آینده فوتسال زنجان هر روز بهتر شود.

در این مراسم که حمزه تبار عضو شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند از بازیکنان، کادر فنی، دست اندرکاران تیم فوتسال شهرداری زنجان تجلیل شدند.

این مراسم به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری زنجان برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز