خبرگزاری کار ایران

در استان زنجان صورت گرفت؛

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداره گاز ناحیه خدابنده زنجان

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداره گاز ناحیه خدابنده زنجان
کد خبر : ۱۷۴۹۰۷

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان، گفت: شروع فعالیت این پایگاه در استمرار تقویت روحیه همدلی و مسئولیت‌‌پذیری و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی موثر واقع شود.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان، گفت: امروز ما شاهد حضور فعال و تاثیرگذار این ارتش مردمی در تمام عرصه های طول تاریخ انقلاب اسلامی هستیم که با اراده و حضور گسترده در دفاع مقدس افتخارات بزرگی برای نظام به ارمغان آورده است.

به گزارش ایلنا از زنجان؛ پایگاه مقاومت بسیج اداره گاز ناحیه خدابنده با عنوان «پایگاه سید الشهداء(ع)» و با حضور جمعی از مسئولان و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج استان افتتاح شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان، در مراسم افتتاح این پایگاه و در حضور امام جمعه، فرماندار و فرماندهی انتظامی شهرستان، فرماندهی سپاه ناحیه خدابنده، رئیس خدمات فنی و مهندسی گاز استان و جمعی از روسای ادارات و ارگانهای دولتی؛ با اشاره به اینکه تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ از افتخارات نظام اسلامی است، اظهار داشت: امروز ما شاهد حضور فعال و تاثیرگذار این ارتش مردمی در تمام عرصه های طول تاریخ انقلاب اسلامی هستیم که با اراده و حضور گسترده در دفاع مقدس افتخارات بزرگی برای نظام به ارمغان آورده است.

سردار کرمی انرژی را زیربناهای توسعه در هر جامعه ای عنوان کرد و با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»؛ یادآور شد: سنگر اول دفاع از انقلاب اسلامی در شرایط کنونی توسعه اقتصاد و فرهنگ است که با توجه به تکلیف رهبری قدم نهادن در این مسیر وظیفه هر ایرانی و بالاخص بسیجیان خواهد بود.

وی وجود بسیج را رمز تداوم انقلاب برشمرد و ابراز امیدواری کرد: شروع فعالیت این پایگاه در استمرار تقویت روحیه همدلی و مسئولیت‌‌پذیری و گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی موثر واقع شود.

در پایان مراسم؛ اعضای پایگاه سید الشهداء(ع) با لباس بسیجی در یادواره شهدای اصناف شهرستان حضور یافتند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز