خبرگزاری کار ایران

افتتاح طرح سلام در شرکت مینوی خرم دره

افتتاح طرح سلام در شرکت مینوی خرم دره
کد خبر : ۱۵۱۸۶۶۷

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در سالهای اخیر رئیس جمعیت هلال احمر ایران برای تقویت ناوگان امدادی تلاش های ارزنده ای کرد و توانست 1000 خودروی کمک دار سبک به ناوگان امدادی اضافه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمد حسن نامی، صبح امروز در حاشیه افتتاح طرح سلام در شرکت مینوی خرم دره با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همه هلال احمری ها افزود: این مجموعه سازمانی بسیار ارزنده و مورد نیاز جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف بویژه در حوزه بحران است.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، تاکید کرد: برای امدادرسانی در این بحران ها و مخاطراتی که امروزه و تاکنون پیش رو داشتیم یکی از مهمترین سازمان هایی که به خوبی عمل کرده و حضور داشته، جمعیت هلال احمر کشور بوده است.

وی،گفت: در سالهای اخیر تلاش های بسیار ارزنده ای برای خرید و دریافت تجهیزات امدادی مورد نیاز توسط رئیس جمعیت هلال احمر کشور شده است.

نامی تاکید کرد: رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، سالجاری یکهزار خودروی کمک دار سبک جدید که می تواند در مناطق  بحرانی و صعب العبور کمک قابل توجهی کند را وارد کشور کرد و به خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر ایران اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد: در ابعاد بین المللی، کشورهایی که در بحران های مختلف از ایران درخواست کمک کرده اند که نمونه آن در زلزله ترکیه و سوریه بود که تلفات سنگینی بر جا گذاشت، یکی از سازمانهای ارزنده ما، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر بود که تعداد زیادی را توانستند از زیر آوار نجات دهند.

معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: بسیاری از کشورها نیز برای امدادرسانی آمده بودند اما تجهیزات نداشتند که نمونه آن دادن نور در شب بود چرا که در بحران زمان بسیار مهم است و یک ساعت می تواند حیاتی باشد.

نامی اظهارداشت: رئیس جمهور ترکیه از ایران و جمعیت هلال احمر ایران قدردانی کردند که کشورهای افغانستان و پاکستان از دیگر کشورهایی بودند که در حوادث به آنها امدادرسانی شده بود نیز از این سازمان قدردانی کردند.

وی، از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و همه نیروهای هلال احمری قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا؛ معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز در مانور اطفای حریق شرکت مینو کهبا هدف نجات مصدومان توسط تیم های واکنش سریع هلال احمر در قالب طرح "سلام" انجام شد، حضور یافت و آموزش های این طرح را در این شرکت تولیدی افتتاح کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز