خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبرداد؛

تصویب طرح درمانی ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در ابهر

تصویب طرح درمانی ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در ابهر
کد خبر : ۱۴۳۳۲۶۴

با مشارکت بخش خصوصی مرکز درمانی وقفی در ابهر احداث می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، با اشاره به اهمیت مشارکت اوقاف زنجان در ارتقای حوزه بهداشت و درمان استان، گفت: طرح درمانی ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در ابهر به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی، امروز بااعلام این خبر، گفت: اوقاف استان زنجان به منظور کمک و حمایت از ارتقای سطح بهداشت و درمان استان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پییشرفته و  بروز مورد نیاز در این حوزه، با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تصویب طرح درمانی در شهرستان ابهر کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ادامه داد: این طرح در اراضی موقوفه شهر ابهر و به منظور ایجاد یک مرکز خدمات درمانی با مشارکت یکی از پزشکان با سابقه ابهر به تهیه و تدوین شده و پس از بررسی های کارشناسی لازم به تصویب سازمان اوقاف رسیده است.

وی، تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به بهبود خدمات درمانی کمک مناسبی به توسعه شهر ابهر نیز خواهد شد.

این مسئول در استان همچنین یادآورشد: اعتبار این طرح ۳۰۶ میلیارد تومان استکه با مشارکت بخش خصوصی و اوقاف تامین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، تاکید کرد: برای اجرای این طرح نیاز است که ادارات شهرداری ابهر، مسکن و شهرسازی استان و معاونت عمرانی استانداری زنجان نیز همکاری لازم را داشته باشند که قطعا منافع و آثار خوب آن به شهروندان خواهد رسید و هم نیات ارزشمند واقفین که زمین های خود را وقف انجام کارهای خیر کرده اند اجرا خواهد شد.

کرمی، در پایان، اضافه کرد: ثبت و حفظ موقوفات ، ارتقا و افزایش بهره‌وری موقوفات  و اجرای نیات واقفین ارجمند ، سه وظیفه اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز