خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان:

تشکل خانه کارگر درصدد بهبود روابط بین کارگران و کارفرمایان است

تشکل خانه کارگر  درصدد بهبود روابط بین کارگران و کارفرمایان است
کد خبر : ۱۴۱۵۵۱۵

خانه کارگر در صدد پیشگیری از چالش‌های غیرضروری است

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، گفت: خانه کارگر همواره درصدد بهبود روابط بین کارگران و کارفرمایان بوده و دراین راستا تلاش می‌شود تا با برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات کارشناسانه از چالش‌های غیرضروری پیشگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اصغر نجاری، در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت فولاد سهند در یک نشست صمیمی با مدیران این کارخانه به بررسی مشکلات و مسائل کارگری اعم از حقوق، لوازم ایمنی و بیمه‌ کارگران که به خانه کارگر گزارش شده بود پرداخت.

دبیر اجرایی خانه کار گر استان زنجان، هدف از این بازدید و نشست را تبادل نظر پیرامون مسائل کارگری و بررسی راه‌های ارتقای روابط بین کارگران و کارفرمایان عنوان کرد و گفت: خانه کارگر همواره درصدد بهبود روابط بین کارگران و کارفرمایان بوده و دراین راستا تلاش می‌شود تا با برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات کارشناسانه از چالش‌های غیرضروری پیشگیری شود.

وی، تصریح کرد: دغدغه‌ی اشتغال و امنیت آن در کنار افزایش تولید از اولویت‌های خانه کارگر بوده و امیدوارم با ایجاد یک فضای آرام و امیدبخش، خط تولید  کارخانجات فعال بوده و کمترین مشکلی برای آن‌ها پیش نیاید.

به گزارش ایلنا؛ در ادامه این بازدید با تعدادی از کارگران این کارخانه گفت و گو و نظرات آنان به صورت مستقیم به کارفرما منتقل شد تا برای رفع برخی مشکلات معمول اقدام شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز