خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز ایام ماه محرم در زنجان؛

گنبد طلایی حسینیه اعظم زنجان رونمایی شد

گنبد طلایی حسینیه اعظم زنجان رونمایی شد
کد خبر : ۱۱۸۳۷۶

همزمان با اولین روز ماه محرم با حضور جمعی از عاشقان امام حسین(ع) و عزاداران ضمن رونمایی از گنبد طلایی حسینیه اعظم زنجان پرچم سیاه عزاداری بربالای گنبد به اهتزاز درآمد.

ایلنا: همزمان با اولین روز ماه محرم با حضور جمعی از عاشقان امام حسین(ع) و عزاداران ضمن رونمایی از گنبد طلایی حسینیه اعظم زنجان پرچم سیاه عزاداری بربالای گنبد به اهتزاز درآمد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، رئیس هیئات امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: امسال نیز این مراسم بزرگ از طریق شبکه‌های ملی و بین المللی پخش خواهد شد.

با آغاز ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان گنبد طلایی حسینیه اعظم زنجان رونمایی شد و با حضور مداحان اهل بیت(ع) و عزاداران ظهر امروز(۱۴ آبان) پرچم سیاه عزاداری بر بالای این گنبد به اهتزاز درآمد.

رئیس هیئات امنای حسینیه اعظم زنجان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایلنا در زنجان گفت: امسال نیز برنامه ریزی برای پذیرایی از عاشقان امام حسین(ع) از سراسر کشور و جهان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۱ هزار راس گوسفند به حسینیه اعظم زنجان اهداء شده بود، ادامه داد: با فروش این احشام و نذورات نقدی در مجموع ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

این مقام مسئول به هماهنگی‌های انجام شده با صدا و سیما برای پوشش مراسم عزاداری هشتم محرم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امسال نیز این مراسم بزرگ از طریق شبکه‌های ملی و بین المللی پخش خواهد شد.

غم پرور در پایان همچنین به طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: این طرح تا پنج سال آینده برنامه ریزی شده است که در همین راستا چهار ملک مسکونی به تملک درآمده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز