خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان ورزش استان؛

نایب قهرمان واترپلوی جوانان آسیا وارد زنجان شد

نایب قهرمان واترپلوی جوانان آسیا وارد زنجان شد
کد خبر : ۱۰۹۹۶۴

با حضور مسئولان ورزش استان حامد کریمی نایب قهرمان واترپلوی جوانان آسیا وارد زنجان شد.

زنجان ایلنا: با حضور مسئولان ورزش استان حامد کریمی نایب قهرمان واترپلوی جوانان آسیا وارد زنجان شد. در این دوره از رقابت‌ها بعد از ژاپن، ایران و قزاقستان، تیم‌های چین، کویت، اندونزی، سنگاپور، سریلانکا، هند و فیلیپین عناوین بعدی را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، دو ملی‌پوش زنجانی واترپلو به نام‌های حمیدرضا مقدم و حامد کریمی که عازم رقابت‌های واترپلو قهرمانی جوانان آسیا شده بودند، پس از کسب عنوان نایب‌قهرمانی در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان مورد استقبال مسوولان استان و ورزشکاران قرار گرفتند. مسابقات قهرمانی جوانان آسیا با حضور تیم‌های قدرتمند آسیا در کشور سنگاپور برگزار شد و تیم واترپلوی کشورمان با حضور مقتدرانه خود نائب قهرمانی جوانان آسیا را از آن خود کرد. کریمی در قالب تیم ملی موفق به کسب عنوان پرافتخار نایب قهرمانی جوانان آسیا شد و این ورزشکار مجوز حضور در مسابقات جهانی جوانان را به همراه تیم واترپلوی جمهوری اسلامی ایران اخذ کرد.

تیم واترپلوی کشورمان با تیم‌های قدرتمندی همچون ژاپن، چین، قزاقستان و سنگاپور به رقابت پرداختند و با برد تیم چین به فینال راه یافته و در فینال مسابقات نیز نتیجه را به تیم ژاپن واگذار کردند.

۱۳ نفر از ورزشکاران جوان کشورمان و دو نفر از ورزشکاران زنجانی در تیم واترپلوی ایران حضور داشتند. رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان زنجان در این استقبال با یادآوری اینکه علاوه بر دو ملی‌پوش زنجانی، مهرداد غلام‌نژاد، محمدمهدی حیدری، سید حمیدرضا تقوی، سهیل رستمیان، مسعود احمدی، امین قویدل، سید سجاد ساویز، امیرحسین کیهانی، امیرحسین رهبر، عرفان شکری و محمدجواد عباسی نیز تیم‌ملی را در این رقابت‌ها همراهی می‌کردند، تصریح کرد: تیم واترپلو ایران در سنگاپور توانست در دور مقدماتی این مسابقات تیم‌های فیلیپین، قزاقستان، سنگاپور و سریلانکا را با قاطعیت پشت سر گذاشت.

مهرداد غلام‌نژاد، حمیدرضا مقدم، حامد کریمی، محمدمهدی حیدری، سید حمیدرضا تقوی، سهیل رستمیان، مسعود احمدی، امین قویدل، سید سجاد ساویز، امیرحسین کیهانی، امیرحسین رهبر، عرفان شکری و محمدجواد عباسی به عنوان بازیکنان اعزامی ایران در این مسابقات حضور داشتند.

تیم ملی واترپلوی جوانان ایران(زیر ۱۷ سال) اول مهرماه به مسابقات آسیایی اعزام شدند و این رقابت‌ها رسماً از سوم مهر ماه جاری آغاز شد. با کسب نایب قهرمانی مسابقات آسیایی تیم واترپلوی کشورمان سال آینده در مسابقات جهانی کشور ترکیه حضور می‌یابند.

گفتنی است، در این دوره از رقابت‌ها بعد از ژاپن، ایران و قزاقستان، تیم‌های چین، کویت، اندونزی، سنگاپور، سریلانکا، هند و فیلیپین عناوین بعدی را کسب کردند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز