کتاب اقتصاد و مدیریت رسانهها منتشر شد
کتاب اقتصاد و مدیریت رسانهها به نویسندگی ساتیا پراکاش الا وارتی و ترجمه امید کاجیان و محمدرضا دهقانی در ۲۸۹ صفحه روانه بازار نشر شد.
به گزارش ایلنا، کتاب اقتصاد و مدیریت رسانهها به نویسندگی ساتیا پراکاش الا وارتی و ترجمه امید کاجیان و محمدرضا دهقانی در ۲۸۹ صفحه روانه بازار نشر شد.
این اثر در ۱۰فصل و توسط انتشارات «برسم» منتشر شده است.
کتاب اقتصاد و مدیریت رسانهها دارای متنی روان و قابل دسترس برای دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد است و درک جامعی از مفاهیم و اصطلاحات کلیدی در اقتصاد و مدیریت رسانه ارائه میدهد و کاربرد آنها را با استفاده از دادههای مرتبط توضیح میدهد. نسخه الکترونیکی کتاب از طریق اپلیکیشن و سایت طاقچه در دسترس است.
برای تهیه کتاب میتوانید به لینک https://taaghche.com/book/123578 مراجعه کنید.