خبرگزاری کار ایران

توسط دادستان اعلام شد؛

اعلام ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در شوش

اعلام ممنوعیت برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در شوش
کد خبر : ۸۸۷۵۸۵

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوش گفت: افرادی که با علم و اطلاع از مبتلا بودن به کرونا اقدامات پیشگیرانه مثل قرنطینه یا مراجعه به مراکز درمانی را انجام ندهند و موجب انتشار ویروس و ابتلا دیگران شوند موجب پی گرد قانونی قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا از خوزستان، مصطفی نظری ضمن تقدیر و تشکر از پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که با کار جهادی و ایثارگرانه خود به صورت شبانه روزی در خدمت بیماران هستند، اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال از شهروندان گرامی تقاضا می شود چهارشنبه سوری امسال را فراموش کنند. برگزاری این مراسمات ممکن است سبب افزایش بیماری در هفته پایانی سال شود.

وی افزود: باتوجه به گسترش و شیوع ویروس کرونا در سطح دنیا و ابتلای هزاران نفر از هموطنان به این ویروس کشور در شرایط حساس قرار دارد و براساس توصیه موکد پزشکان و کارشناسان تنها راه پیشگیری از شیوع این ویروس قطع زنجیره انسانی، قرنطینه خانگی و عدم عبور و مرور غیر ضروری در معابر شهری به خصوص مناطق شلوغ است؛ به همین دلیل عدم برگزاری مراسم چهارشنبه سوری که در سال های گذشته در مناطق مختلف شهری برگزار میشد می تواند یکی از راه های جلو گیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا می باشد. به شهروندان و خصوصا خانواده های محترم توصیه می شود از حضور خود و فرزندانشان در چنین تجمعاتی جدا خودداری کنند تا از ابتلا افراد بیشتر به این ویروس جلوگیری شود.

این مقام قضایی با بیان اینکه در صورت عدم توجه به هشدارها با متخلفان برخورد قاطع و بازدارنده می شود، بیان کرد: دستگاه قضایی با افرادی که به تذکرات توجه نکرده و اقدام به برپایی تجمعات در چهارشنبه سوری آخرسال کنند و آرامش و امنیت و سلامت عمومی را با قانون شکنی خدشه دار نمایند قطعا بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز