جلسه هماهنگی و توجیهی معاونین برنامه ریزی فرمانداری های استان خوزستان به ریاست مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه مهدی مکارمی مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان با تاکید بر ضرورت توجه به منشور حقوق شهروندی دولت، اظهار کرد: هدف از ایجاد میز خدمت در سازمانها و دستگاهها تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مردم و حفظ کرامت و تکریم ارباب رجوع است.
مکارمی گفت: ضرورت دارد فرآیندهای ارائه خدمات در سازمانها بصورت روشن و شفاف در اختیار مردم قرار داده شود و به نحو مناسبی نسبت به ارائه خدمات به آنان اقدام شود.
وی افزود: در فازهای بعدی الکترونیک نمودن خدمات و پاسخگویی به ارباب رجوع در استانداری صورت خواهد گرفت و برخی فرآیندهای تخصصی استانداری بصورت الکترونیک ارائه خواهند شد.
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان ادامه داد: عملکرد میز خدمت فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در شهرستانها مورد ارزیابی و پایش قرار خواهد گرفت.
مکارمی تاکید کرد: با اجرای طرح میز خدمت، از این پس یکی از ملاک های مهم ارزیابی فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی در استان، رضایتمندی مردم در این زمینه خواهد بود.
وی در ادامه سخنان خود گفت: شاخص های عمومی و تخصصی ارزیابی فعالیت فرمانداری های استان در دست تهیه و تدوین است که پس از ابلاغ این ارزیابی ها بصورت ماهانه با نظر واحدهای تخصصی ستاد استانداری صورت خواهد گرفت.
مدیرکل برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری خوزستان همچنین توضیحاتی درباره برنامه های دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری برای اصلاح و و نوسازی فرآیندهای کاری در استانداری و همچنین ساماندهی امورات اداری و توسعه منابع انسانی ارائه نمود.
گفتنی است، در این جلسه معاونین فرمانداران استان نقطه نظرات خود در اجرای طرح های تکریم ارباب رجوع و میز خدمت ارائه کردند.